AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Heio Har fått en ny fuckfriend som jeg møter så å si hver helg Vi har bare møttes 3 ganger, og første gang tenkte jeg kanskje at hun overdrev, men så skjedde det samme gang nr 2 og 3 også Altså hun beveger seg ekstremt mye og småhyler og stønner i et sett Aldri vært borti lignende, men er det virkelig mulig ? Altså når hun tar kontrollen og rir meg og hun kommer så begynner hun å gråte samtidig som stønner og hyler ut all slags lyder. Det tenner jo meg så jeg tar tak i hoftene hennes og virkelig lar henne kjenne det. Og hun sier ikke at jeg skal stoppe heller men virker som kroppen hennes blir helt ustyrlig Hun sier selv at det er ikke noe hun får gjort noe med, mens hun får orgasme så får hun så vondt og det trigger visst noe, også går det over til deilig vondt og da vil hun bare ha mer Er det andre som har det slik ? Hun har null grunn til å fake det heller da vi bare møtes for sex og thats it Anonymous poster hash: d020a...2a0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2018 Har opplevd å bli emosjonell og grine etterpå og at det gjorde vondt (stor pikk + jeg er trang) men aldri begynt å grine fordi det gjorde vondt. Det høres jo ikke helt bra ut. At hun stønner høyt kan være fordi sexen blir bedre for henne av det. At pustingen henger sammen med orgasmen osv. Høylydte damer er ikke for alle Anonymous poster hash: 700d4...c6a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg