Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Er det flere enn jeg som bytter mellom Telia og ICE hele tiden? Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Jeg har hvert i Oslo nå siden søndag morgen og er stort sett bare på Ice sitt nett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Bedre nå. Tenk om de kunne få ut fingeren og gi oss VOLTE? Jeg tror jeg sender dem en mail og spør. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Apropos VoLTE. Onecall skal komme med dette, noen som vet dato for aktivering? Jeg venter på dette, og porterer så fort de kommer i gang med dette. Deres 8GB abonnement til 399,-/mnd passer meg utmerket da jeg bruker to simkort i tillegg til hovedsim. Onecall har disse simkortene inkludert i pris. Det har ingen andre per dags dato, og blir dyrere. Onecall er også gode på mange utlandspriser som f.eks komplett er dyyyyre på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) Tok en rask utsjekk mot OneCall nå nettopp. Ingen dato fastsatt. Testing pågår. Edit: MyCall har ingen ETA, Chess har VOLTE men ikke på kontantkort. Telenor har VOLTE, men ikke for kontantkort, de heller. Endret 6. februar 2018 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Supert! Tusen takk for at du sjekket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Talkmore har VoLTE for kontantkort - det virket iallefall før jul.Nå har jeg ICE og hverken VoLTE eller VoWIFI, noe som er litt trasig. Tom: For min del så hopper telefonen tilbake til ICE en stund etter man har lagt på røret. Synes ICE funker veldig bra men savner HD voice på tvers av Telia og Telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå