falut Skrevet 19. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2003 Pt og mikka... Hvordan fikk dere til bosktaven fikk sånn hvit røyklignende greier. Visst dere veit hva jeg mener... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2003 Dupliker layer og radial blur -> zoom. (jeg som hadde det først, for tenk.. ) Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2003 (jeg som hadde det først, for tenk.. ) *furte* Lenke til kommentar
falut Skrevet 19. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Jeg kjeda meg Veit at det ikke blei no bra, men har ikke holdt på så uendelig lenge heller da... Gadd ikke å skrive på noe, men kan gjøre det visst noen er intresert.. Edit: Jeg kjeda meg enda mere, så jeg la på tekst, visst ingen hadde noe i mot det Endret 20. desember 2003 av _-Joacim-_ Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 foreslår en sang jeg. Fra et gammalt amiga spill. (black crypt) den er gratis også om dere vil publisere filmen deres. http://mscon.net/amiga/mitt/blackcrypttitle.mod Lenke til kommentar
uranus Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Ville gjerne hatt noen til egentlig....Vi skal lage en lengre versjon av filmen utenom skolen siden vi syntes manuset ble litt komisk. Men noen som kan lage et par forslag til? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Fælt som alle bruker sånn blur, dah! uranus: Fint om du kan si noe om hva som er "galt" med de forslagene du har fått, sånn at vi vet bedre hvordan vi kan lage et godt forslag! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Har ikke sagt at noe er galt. Vil bare ha litt mer å velge mellom. Noe som ikke er så likt de som allerede har kommet. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Går det an å jobbe utifra dette? Lurte på å la hendene gå oppover, på en truende måte. Men er noooob innen dette.. Lekte meg bare litt med filter. Synest forslagene som har komt inn er gode jeg Men tror jeg ville prøvd å fått bilde i fra selve filmen, om det skulle være cover.. Mvh Jan Ove Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Har ikke sagt at noe er galt. Vil bare ha litt mer å velge mellom. Noe som ikke er så likt de som allerede har kommet. Utakknemmlige ***** Syntes ærkig talt du skal prøve å alge noe selv Lenke til kommentar
uranus Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Haltan.. Jeg begynner å lure om deg ass! Hvis jeg skulle lage noe selv så ville det blitt like sugent som Jove sin! Lenke til kommentar
Jove Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Haltan.. Jeg begynner å lure om deg ass! Hvis jeg skulle lage noe selv så ville det blitt like sugent som Jove sin! Takk da.. Greitnok men herlighet:( Og så midt på juleaften også. Her er det mange som prøver, synest du burder vert storfornøgd med så mange eksempel.. Mistet akkurat all respekt for deg. SYND. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 HAHA! PS: Jeg har allerede brukt den til mikka, men ville se om noen kunne så den. Mange gode forslag men mikka sin var best syntes vi. NeoGeo sin var bra, men sverdet kan vi ikke ha med. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Må si jeg holder med HalTan. Du burde i det minste forklare hva som gjør at du ikke vil bruke et av de forslagene du allerede har fått før du ber om flere. Synes det er det minste du kan gjøre, etter at folk kanskje har brukt timer på deg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) FYsatan! En ting å si til deg herr Anus, lurer du på hvorfor du mistet moderatorstatusen din? *host host* Endret 24. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Haltan.. Jeg begynner å lure om deg ass! Hvis jeg skulle lage noe selv så ville det blitt like sugent som Jove sin! OJ! Denne så jeg først nå... Jeg kan forsikre deg om at den instillingen nettopp skaffet deg NULL sympati, og dermed NULL hjelp videre om du skulle be om det i bl. annet web-design. EDIT: Jeg forslår at Mikka benytter kopiretten sin og saksøker deg Endret 24. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Ser du allerede har bestemt deg for cover, men siden jeg allerede hadde en versjon uten sverdet på ftp'en så poster jeg det likevel Lenke til kommentar
uranus Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Sorry Haltan! NeoGeo veldig fin den Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 14. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2004 Ossen laget du den masken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå