Gå til innhold

Noen som kan lage et CD-cover til meg?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Holder på å lage en skrekk/komedie på skolen. Vi trenger et CD-cover til filmen.

 

Filmen heter "Jakten" .

 

Vi heter:

 

Carl Christian

Lars Martin

Kim

 

Coveret kan være litt skummel med et skriktryne på som kanskje kan være litt morsomt.

Det må være en blanding av skummel og morsom.

 

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå har jeg gått 2/5 år på media og kommunikasjon, og jeg føler meg som en n00b i forhold til mikka, Jeg ligger på stadiet til pt. kanskje litt over. Nei denne skolen har for lite krav til det tekniske. Er jo bare å lære seg selv, men det er morsomere å jobbe i photoshop når du skal det. slik som med et nytt skrutrekkersett du har nettop fått. Er ikke morsomt å skru ut og inn en skrue om ikke det er noe viktighet i det.

Lenke til kommentar

Her må jeg si, jeg gidder ikke legge inn forslag her. Det er totalt unødvendig! Begge kreatørene her har vist proffesjonalitet i sine verk! Good work, begge to!

 

Den som trekker det aller lengste strået denne gangen vil jeg si er PT. Han imponerte meg med realistisk røyk, og myke, glatte, rolige linjer og kanter. Absolutt det mest behagelige å holde øynene på. Dette betyr ikke at Mikka sitt forslag var dårlig, på ingen måte, men det forslaget manger det helt jeg kan se i PT sitt forslag. Enkelthet, og mykt og rolig.

 

Keep up the good work! :thumbs:

Lenke til kommentar
nå har jeg gått 2/5 år på media og kommunikasjon, og jeg føler meg som en n00b i forhold til mikka, Jeg ligger på stadiet til pt. kanskje litt over.

...og slike utspill sparer vi oss for fra nå av, ok?

var ikke ment som noe neggativ mot pt, om det var det.

heller motsatte, men unskyld.

Jeg tok det også som noe positivt :p

Du har drevet med PS i 2.5 år, og jeg hadde drevet med PS i 2.5 dag (når jeg laget det coveret) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...