Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hvordan angripe dette, eller la det ligge?

Ei venninne av typen har spurt han mange ganger etter sex mens han var var sammen hennes venninne og etter han ble singel.

Nå han er med meg. Sier de aldri har hatt sex.

Saken er at han er på bingo, sier han kun har vært der to ganger i sitt liv.

Jeg har ei dame på jobben som er der med han.

Og denne dama.

Hun er 15 år yngre enn han.

Tror du han lyver fordi bongo er flaut, eller pga denne dama?

Ta det opp eller ikke?

Anonymous poster hash: 57687...e71

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spøke med temaet.. Om han er typen til å tåle slikt...

Jeg og dama spøker jo i hytt og gevær om at vi har vært på vift og ligget med naboen, kassadama etc..  Men det er vel kanskje fordi vi vet at ingen av oss ville funnet på å være utro.. Om man ikke er helt der, bør man kanskje tenke på hvor mye man stoler på den man er sammens med, og om forholdet er sunt...

Ellers ville jeg kanskje bare la det ligge..

Lenke til kommentar

a697f1c8d98cab203aeb2d9b6a72b9a27ae00e52

Dette var litt uklart. Er saken at denne dama "du har" på jobben sier til deg at han har vært der mer enn de to gangene? Såklart han er der pga dama. Men hvorfor er hun der?

Om bingo er flaut? Ja. Det var så vidt jeg klarte å svare på denne tråden.

Endret av Emancipate
  • Liker 4
Lenke til kommentar

a697f1c8d98cab203aeb2d9b6a72b9a27ae00e52

Dette var litt uklart. Er saken at denne dama "du har" på jobben sier til deg at han har vært der mer enn de to gangene? Såklart han er der pga dama. Men hvorfor er hun der?

Om bingo er flaut? Ja. Det var så vidt jeg klarte å svare på denne tråden.

Når ble bingo flaut? Muligens jeg bor på bygda... Vi lever litt på 80-90tallet enda...

Lenke til kommentar

Sier de aldri har hatt sex.

Saken er at han er på bingo..

Jeg har ei dame på jobben..

Tror du han lyver..

Han sier det. Din intuisjon sier noe annet, stol på den.

Mannfolk på bingo betyr med noen få unntak, at de har spilleavhengighetssyndrom, eller er på jakt etter en eller flere damer.

Du har en dame på jobben.. som du er sammen med?

Så klart lyver han. Din intuisjon sier det samme, stol på den.

Jeg får ikke møte hans venninner...

Antakeligvis er han flau over deg og/eller så vil han ikke ha deg inn på hans revir/jaktmarker. 

Om bingo er flaut? Ja.

Når ble bingo flaut? 

Bingo er bare flaut for de med en alder mellom 12 og 82.. kjør på.

Lenke til kommentar

Mannfolk på bingo betyr med noen få unntak, at de har spilleavhengighetssyndrom, eller er på jakt etter en eller flere damer.

Hva slags spilleavhengig mannfolk går på Bingo med haugevis av pensjonister, der hver spill tar en halvtime, og premien er en fruktkurv?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva slags spilleavhengig mannfolk går på Bingo med haugevis av pensjonister, der hver spill tar en halvtime, og premien er en fruktkurv?

Spilleavhengighetssyndrom handler ikke alltid om den sykelige lengselen etter storgevinsten.

Lenke til kommentar

Han sier han ikke bruker penger på spill annet enn lotto en sjelden gang.

Hun ene venninna hans jobbet tidligere på bingoen.

Så dere mener det er for damene han går?

Om jeg møter disse venninnene så kan de fort forsnakke seg.

Han lyver godt om dette og det gjør meg usikker på andre ting også.

Anonymous poster hash: 57687...e71

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Svogeren min fikk en gang en forespørsel om å levere stoler til et bingookale. I tilbudet foreslo han stoltrekk i lyse, pene farger for at lokalet skulle se tiltrekkende ut. Da ringte de tilbake fra bingoen og ba ham om å sjekke hodet sitt en gang til. Her sitter det gamle inkontinente damer hele dagen, og stoltrekkene i et bingolokale skulle være i mørke mønstre slik at urinflekkene ikke synes.

Lenke til kommentar

Og hvorfor kan han ikke bare snakke med meg?

Fordi du prater med et forum fremfor å prate med ham.

Sikker på at han egentlig eksisterer, og ikke bare er et problem du har diktet opp for å ha noe å gjøre?

I så fall... Snakk med ham.

Lenke til kommentar

Hvis du skal snakke med han, så må du ikke dømme. Bare be han være åpen, uansett hva det er. Om det er 100 000 i spillegjeld, så er det ikke umulig å betale tilbake, hvis dere skal være sammen og jobbe i 50 år til = 600 månedslønner x 20 000 netto = 12 000 000, før eventuelle faste utgifter, selvsagt. Så, alt er mulig. Skriv opp budsjett så dere får oversikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...