Fotoskrulla Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Nils Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Leif snill hele dagen, sier, fin pus som ser ut at vare, snill som dagen er lang ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2018 Leif snill hele dagen, sier, fin pus som ser ut at vare, snill som dagen er lang Mvh Leif Hei, Godt å høre at du er snill hele dagen, men hva om natta? Du greier vel å åpne dørene selv også du? Takk for kommentar, ha en fin dag! Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Flott bilde av tigerpus I fin positur mvh Keshav Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2018 Flott bilde av tigerpus I fin positur mvh Keshav Takk skal du ha Keshav, dessverre ble det litt utbrent i det hvite, men han ser nå flott nok ut likevel Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Leif snill hele dagen, sier, fin pus som ser ut at vare, snill som dagen er lang Mvh Leif Hei, Godt å høre at du er snill hele dagen, men hva om natta? Du greier vel å åpne dørene selv også du? Takk for kommentar, ha en fin dag! Ja åpner dørene selv men hade en pus i Sverige som åpnet dørene, kult Ha en fin dag videre Mvh Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 God øyekontakt med pusen, ser snill ut, ja. 1 Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Den ser døsig og mett ut. Den har vel ikke tilfeldigvis spist en kråke nylig? I så fall vil nok Leif bli bedrøvet. Jeg er glad i katter - og nettopp derfor har vi ingen. Det er så traumtisk når de bare blir borte. Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2018 God øyekontakt med pusen, ser snill ut, ja. Hei, jeg har tre katter og de er alle helt utrolig snille og kosete. Han her var ikke så kosete før, men etter langvarig tvangkosing har han gitt etter Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2018 Den ser døsig og mett ut. Den har vel ikke tilfeldigvis spist en kråke nylig? I så fall vil nok Leif bli bedrøvet. Jeg er glad i katter - og nettopp derfor har vi ingen. Det er så traumtisk når de bare blir borte. Mvh.Oddvar Hei Oddvar, nei noen kråke har jeg ikke sett den spise, men derimot en gråspurv gikk ned på høykant er jeg redd. Men aller helst vil han bare ha tørrfor. Det er trist å tenke på at de ikke lever for evig, men jeg har tre stykker, så alle blir ikke borte på en gang i alle fall.Mor og to sønner. Det er veldig mye selskap i dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg