NTB Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 En annen på skolen har også fått. Lite tips: send mail at du har blitt tilbudt en annen plass, får svar etter 1-3 dager. Fikk også telefon fra conoco i dag om intervju men har jo sakt ja til statoil nå? Lenke til kommentar
pigeon1112 Skrevet 9. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2018 En annen på skolen har også fått. Lite tips: send mail at du har blitt tilbudt en annen plass, får svar etter 1-3 dager. Fikk også telefon fra conoco i dag om intervju men har jo sakt ja til statoil nå Har blitt tilbudt en annen plass eg og... Skreiv du hvor du hadde fått når du sendte mail til statoil? Lenke til kommentar
NTB Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 En annen på skolen har også fått. Lite tips: send mail at du har blitt tilbudt en annen plass, får svar etter 1-3 dager. Fikk også telefon fra conoco i dag om intervju men har jo sakt ja til statoil nåHar blitt tilbudt en annen plass eg og... Skreiv du hvor du hadde fått når du sendte mail til statoil? Jeg gjorde det men trenger bare si når svarfristen er Lenke til kommentar
pigeon1112 Skrevet 11. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2018 En annen på skolen har også fått. Lite tips: send mail at du har blitt tilbudt en annen plass, får svar etter 1-3 dager. Fikk også telefon fra conoco i dag om intervju men har jo sakt ja til statoil nåHar blitt tilbudt en annen plass eg og... Skreiv du hvor du hadde fått når du sendte mail til statoil? Jeg gjorde det men trenger bare si når svarfristen er ok, jeg fikk svar og tilbud etter en time ca.. Lenke til kommentar
NTB Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 En annen på skolen har også fått. Lite tips: send mail at du har blitt tilbudt en annen plass, får svar etter 1-3 dager. Fikk også telefon fra conoco i dag om intervju men har jo sakt ja til statoil nåHar blitt tilbudt en annen plass eg og... Skreiv du hvor du hadde fått når du sendte mail til statoil?Jeg gjorde det men trenger bare si når svarfristen er ok, jeg fikk svar og tilbud etter en time ca.. Fikk du læreplass? Evt hvor? Lenke til kommentar
pigeon1112 Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 En annen på skolen har også fått. Lite tips: send mail at du har blitt tilbudt en annen plass, får svar etter 1-3 dager. Fikk også telefon fra conoco i dag om intervju men har jo sakt ja til statoil nåHar blitt tilbudt en annen plass eg og... Skreiv du hvor du hadde fått når du sendte mail til statoil?Jeg gjorde det men trenger bare si når svarfristen erok, jeg fikk svar og tilbud etter en time ca.. Fikk du læreplass? Evt hvor? Fikk bare svar at jeg fikk tilbudt plass.. blir enten Kårstø eller offshore.. har fått offshore fra før så blir kun det som er relevant... Lenke til kommentar
NTB Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Gratulerer, får satse på offshore da. Ellers blir vi kolegeer på kårstø? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå