Mato Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Der fikk jeg intervju på statoil den 28.feb, og jeg som skulle signere i mårå...Det fikk jeg også.. Hva tenker du å gjøre? Har ingen anelse, må høre med den andre bedriften om det går an og få lengre svarfrist. Har jo dilema med at jeg har plass den ene plassen men bare intervjuet på den andre jeg vil tippe de bevist har svarfrist før Statoil ruller i gang sine intervjuer. Lenke til kommentar
MekanikerVg2 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Også blitt innkalt til intervju ho Statoil neste tirsdag Vanskelig valg du har "NTB", går jo ann å høre med bedriften. Men vet også at det tar litt tid med Statoil etter intervjuet iforhold til om du får jobb eller ikke. Jeg jobbet tidligere i et oljeserviceselskap og kan anbefale slike selskap, tror det kan bli mye jobber innenfor service fremtiden men tanke på eldre oljebrønner og generelt installasjonene. Lykke til me valget! Lenke til kommentar
NTB Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Endte opp med at jeg ringte bedriften og de forstod det og jeg fikk forlenget frist, så da er det bare å krysse fingrene å satse på det beste Lenke til kommentar
xbxb Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Endte opp med at jeg ringte bedriften og de forstod det og jeg fikk forlenget frist, så da er det bare å krysse fingrene å satse på det beste Når tror dere vi som ikke har hørt noe enda får beskjed om at vi ikke får ? Lenke til kommentar
pigeon1112 Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 (endret) Endte opp med at jeg ringte bedriften og de forstod det og jeg fikk forlenget frist, så da er det bare å krysse fingrene å satse på det beste Når tror dere vi som ikke har hørt noe enda får beskjed om at vi ikke får ? Tenker du på Statoil ? isåfall ca 2-3 uker etter de andre hadde fått intervju.. sånn var det hvertfall i fjor Endret 21. februar 2018 av pigeon1112 Lenke til kommentar
xbxb Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Er det ingen sjangs for oss som ikke har blitt ringt enda? Lenke til kommentar
pigeon1112 Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 nja, egentlig ikke.. pleier å få beskjed om du er aktuell om det blir flere intervjuer.. Er det ingen sjangs for oss som ikke har blitt ringt enda? Lenke til kommentar
NTB Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 To i klassen fikk mail i dag om at de dessvere ikke nåde helt opp denne gangen, så vil tro du får snart. Lenke til kommentar
pigeon1112 Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 Men det er ingen så har hørt noe fra Cop? Lenke til kommentar
NTB Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Ikke som jeg vett. Går på en skole med 75 på linja og ingen som har hørt noe så er nokk bare og vente. Lenke til kommentar
pigeon1112 Skrevet 26. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2018 Flere som fikk tlf fra Cop idag? Lenke til kommentar
NTB Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 (endret) Flere som fikk tlf fra Cop idag?Nei? hørte ikke om noen på skolen som fikk heller. Er vell ikke mange som skal på intervju siden det bare er en stilling som industrimekaniker. Bare lurer på hvor du bor(fylke) Endret 26. februar 2018 av NTB Lenke til kommentar
pigeon1112 Skrevet 26. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2018 Flere som fikk tlf fra Cop idag?Nei hørte ikke om noen på skolen som fikk heller. Er vell ikke mange som skal på intervju siden det bare er en stilling som industrimekaniker. Bare lurer på hvor du bor(fylke) Rogaland.. Lenke til kommentar
NTB Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) «MekanikerVG2» hva spurte de om på intervjuet?? synes vi på forumet burde dele litt info? ei som jeg kjenner som var i dag ble spurt om hva hun ville gjort i forskjellige situasjoner, hun var innen kranfaget. Endret 27. februar 2018 av NTB Lenke til kommentar
xbxb Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) Noen som har fått melding om at de forsatt kan være aktuell kandidat om statoil tar flere inn til intervju? Endret 27. februar 2018 av xbxb Lenke til kommentar
MekanikerVg2 Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Spurte om diverse situasjoner som du sier, vil ikke gå mer inn på det enn det. Tenker det er mest rettferdig at alle står med samme utgangspunkt før intervjuet. Lenke til kommentar
xbxb Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Hva med Aker BP, noen som har hørt ? Lenke til kommentar
NTB Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Er nok en stund til noen hører fra aker bp. Både statoil og conoco brukte jo nesten en måned så går vell minst 2 uker Lenke til kommentar
NTB Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Og der fikk jeg glad meldingen, læreplass på kårstø. Var førstevalget siden jeg er for ung til og jobb offshore. 1 Lenke til kommentar
MekanikerVg2 Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 (endret) Gratulerer med læreplass! Noen andre som har hørt noe? Endret 7. mars 2018 av MekanikerVg2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå