uranus Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Hei! Jeg og noen venner driver en kanal på irc. Vi holder på med en webside, men serveren vår støtter kun PHP. Så derfor spør jeg om noen kan legge opp et forum som jeg har som jeg da sender til deg som vil gjøre dette og så legge den opp på en server som selvfølgelig må støtte Mysql og php. Den som kan gjøre dette kan jeg reklamere for på websiden som kommer opp snart. Forumet bruker bare rundt 1 MB pluss innlegg. Rundt 200 innlegg er vel på 200 kb ca. (ihvertfall sånn på forumet jeg hadde engang i tiden). Takk for alle svar og vi håper atnoen kan gjøre dette for oss Mvh. Carl Christian Bronken Endret 11. desember 2003 av uranus Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 http://www.internetplads.dk/index.php?action=soeg&side_id=11 Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Kan se litt der også. Takk Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 De fleste der var nokså merkelige. Masse godkjenning osv. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Prøvd gode gamle frac.dk?? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Prøvd gode gamle frac.dk?? Den er å anbefale! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå