Hotel Papa Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Heisann, Skal innover til Oslo i morgen tidlig og lurte på om noen vet hvordan morgentrafikken er langs nevnte veistrekning? Tenker det er passe håpløst å ta E6en gjennom byen mellom 7 og 8. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Skal du forbi Oslo eller inn i sentrum? E6/E18 er ikke så fryktelig ille. Det blir stort sett verre desto lenger inn mot sentrum du kommer, og kan være riktig ille på enkelte deler av Ring 3 på østkanten. https://www.google.no/maps/@59.9267154,10.7759815,13.25z/data=!5m1!1e1?hl=no (se "typisk trafikk") Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2018 Jeg skal kjøre forbi ja, opp til Karihaugen. Har kjørt innover tidligere, men det var da Brynstunnelen var stengt, og naturligvis noe mer kø. Jeg så bare på kartet at veien forbi Lillestrøm (rv22) var omtrentlig like lang og tok bare noen få minutter ekstra. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Det er mange ting som er mer fristende enn å kjøre rv. 22 i rushet.. Skal du ta den veien bør du passere Fetsund tidlig, gjerne før 0630. Fetveien er beryktet for sine køer selv om de har blitt noe bedre nå som rundkjøringen ved brua er ferdig. Jeg vil tro rv.120 funker bedre fortsatt, da ved å kjøre til Fjerdingby, ta til venstre så man kjører Øvre Ræingsveg til Strømmen, der tar man til venstre i mikrorundkjøringen og er så på Gamle Strømsvei som man følger til Rv. 159. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå