ingo Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har Windows 2000 som oprativsystem på min datamaskin. Det oppstår store problemer når jeg oppdatere windows med service pack 4. Er det noen andre som har hatt de samme problemene med windows etter at Service Pack 4 er innstalert? Jeg måtte avinnstalere Service Pack 4 for at maskinen skulle fungere normalt igjen. Er det noen som har gode råd å komme med når det gjelder dette problemet? Mvh Ingo Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Har installert w2k og oppdatert med alle mulige slags service packs, har aldri vært noen problemer :-) Du var kanskje litt lite flink å forklare hva slags problemer du fikk ? Lenke til kommentar
ingo Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Problemene som oppstår er Følgende: Når jeg starter opp programmet Microsoft word så går det ca 6-7 sek så slår datamaskinen seg selv av/ restarter, dette skjer hver gang jeg åpner microsoft word. Har avinstallere hele office pakken 2 ganger men det hjelper ikke. Samme problemet oppstår også i Excel. Jeg var også inne på Internett der jeg fant en web side som jeg ville skrive ut, da jeg trykkte på skriv ut knappen begynte maskinen å restarte seg selv. Disse problemene oppstod etter at Service Pack 4 var innstalert på maskinen. Har nu avinstallert Servic Pack 4 og maskinen fungerer som om det ikke skulle ha hvert problemer med den. Har kjørt antivirus programmet på maskinen, derfor er jeg sikker på at det ikke er virus på maskinen. Trur at det er noe galt med Servic Pack 4. Er det noen som har forslag til løsning på disse problemene? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Du kan jo ta en titt i eventloggen din for å se hva som kan lage de problemene dine. høyreklikk min datamaskin -> behandle -> (øhh, husker ikke hva det var på norsk, noe med logger.) Kan være litt kryptisk, og i ditt tilfelle går jeg ut fra at det er fullt av røde kryss. Du kan lete etter service pack der. En årsak kan være at det er blitt feil på sp4 når du har lastet den ned. En mulig løsning kan være å disable antivirusen når du oppdaterer systemet, evt disable brannmuren når du laster den ned.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå