Arodem Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Det tok fire år og over 100 personer å lage The CRPG Book.I denne massive boken kan du lese om over 400 viktige PC-rollespill – og den er helt gratis Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Interessant. Har lastet den ned, så skal få den over på Kindle'n og lese den snart. At det er litt tvilsom engelsker her og der gjør meg ingenting, spesielt når den er gratis. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) Artig. Ulempen er jo at en kan få lyst å spille noen av dem og jeg har dårlig med ledig tid. Endret 5. februar 2018 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 PDF på kindle har jeg litt ymse erfaringer med. Absolutt ikke min foretrukne måte å lese bøker på. En trykket versjon av denne boken kunne jeg godt tenkt meg. Enten det eller å bare skrive den ut selv. Venter til den definitive versjonen er klar. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Prøvde å lese denne på Kindle. Det gikk rimelig dårlig. Får se om jeg laster den ned på iPad i stedet. Lenke til kommentar
Kentrn Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Interessant. Har lastet den ned, så skal få den over på Kindle'n og lese den snart. At det er litt tvilsom engelsker her og der gjør meg ingenting, spesielt når den er gratis. Konverter pdf'en til .mobi da blir den lesbar på kindle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå