Scarvo Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Litt sliten så orker ikke å skrive all verdens... TV-spill er virtuell underholdning, hvor man ved hjelp av en skjerm kan spille forskjellige type spill, enten det er fotball, krigføring eller andre ting. Dessverre er alt for mange unge barn mer opptatt av dette i dag enn de bør være. Hva vet du om Bangladesh? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2018 Vet ekstremt lite om det landet. Alt det jeg vet er at det er et land. Hva vet du om din favoritt artist/band? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Den må noen andre svare på, da jeg ikke har noen favoritt artist/band. Hører på alt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2018 Så stille det har blidt her. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Jeg har som nevnt ikke et favorittband... Jeg hører på alt. Så enten må jeg velge et tilfeldig band å skrive noe om det, eller så må vi begynne med noe helt nytt Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2018 Ny start: Hva vet du om kvinnenes do-atferd? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Absolutt ingenting. På do oppfører de seg vel ikke annerledes enn mannfolk. Det eneste annerledes må jo være kjønnsorganet, og måten de forskjellige kjønnene bruker det på. Hva vet du om salt? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2018 Salt er malt krystall. Man kan finne salt hvor som helt i naturen. De forholder seg for det meste i fjell berger og huler. Det er alt jeg vet. Hva vet du om Sulphur? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Ingenting uten å google. Og det gjør jeg ikke i denne tråden. Hva vet du om kaptein Sabeltann? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2018 At han er en farlig mann, og en skjørørver. Mer husker jeg ikke. Hva vet du om Island? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Island er en øynasjon ute i nordsjøen - Befolkning: Litt over 300 000 - Hovedstad: Reykjavik - Kjent for: Vulkaner, geysir, vakre mennesker og nærmest ingen kriminalitet - Har tidligere vært eid av både Danmark og Norge - Gikk gjennom en alvorlig finanskrise i 2008 Hva vet du om Hirtshals? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2018 Aldri hørt om Hirtshals. Hva vet du om E18 veien? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2018 Så dødens stille det ble her da. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Vet faktisk litt om denne veien (jeg er litt geografinerd) E18 (Europa-vei 18) er en.. ja... en vei som starter i Nord-Irland, og ender når man kommer til St Petersburg i Russland. Undertegnede bruker denne veien hver eneste gang jeg skal på jobb. For ikke så lenge siden ble den kraftig oppgradert på strekningen Kristiansand-Grimstad. Hva vet du om A4-ark? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2018 Et ark kan lages av det meste, træ, gjødsel, osv. Det er i vertfall det jeg kommer på. Og at A4 er større en A3 ark. Det er alt jeg vet om ark. Hva vet du om nesa di? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Nesen min er det organet jeg bruker til å lukte å puste med. Jeg har et arr på min nese. Mer er det vel egentlig ikke å si. Hva vet du om rusmiljøer? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 Der rusmisbrukere hollder til. I tilleg selger de stoff til værandre. Noen bruker sprøyte, og noen sniffer. Hva vet du om dagens fjompen Donald Trump? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 - USAs 45.president - Republikaner - Tidligere TV-stjerne. - Rasistisk - Forretningssans Og mye annet jeg ikke gidder å nevne. Hva vet du om om saft? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Vanlig saft blandes som regel med vann. Blandingsforholdet er det ikke noe fasit på, men 50/50 anses som sterkt og 90% vann som svakt. De vanligste typene i barnehage er rød og gul saft. Når man blir eldre og lærer mer om verden finner man ut at saft typene har navn som f.eks husholdnings saft. Hva vet du om: Dampmaskiner Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Svært lite. Tipper det har noe med energi å gjøre. Hva vet du om Iste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå