TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. april 2018 Forfatter Del Skrevet 15. april 2018 Bjørner er store og lodne flyffy store dyr. Dem er brun eller svart i pelsen. De ferdes som regel i skogen. De elsker håning, fisk og bær, har jeg hørt. De kan være skumle hvis man hisser dem opp. Så fikk jeg jernteppe. Hva vet du om sult? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Sult er mangel på mat og viktige stoffer som kroppen trenger. Dessverre preger sulten millioner av mennesker verden over. Sultkatastrofer kan blant annet oppstå grunnet mangel på avlinger. Hva vet du om terror? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. april 2018 Forfatter Del Skrevet 22. april 2018 Alt jeg vet om terror er at det kan skremme folk og ødelegger ting. Mer en det vet jeg ikke. Hva vet du om rektum? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Rektum er et annet ord for endetarmen. Det er en del av mennesket sitt fordøyelsessystem. Mer vet jeg ikke. Biologi er ikke min sterkeste side. Hva vet du om vinteren? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2018 Forfatter Del Skrevet 25. april 2018 Vinteren foregår nærheten av nord og syd. Og er som oftest i desember vinteren kommer. Det er såpeglatte veier. Og snø er frossen vann dråpe, jo mer frossen den er jo mer tungere blir den. Og det kalles haggel. Hva vet du om motsatt kjønns klær? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Vinteren foregår nærheten av nord og syd. Og er som oftest i desember vinteren kommer. Det er såpeglatte veier. Og snø er frossen vann dråpe, jo mer frossen den er jo mer tungere blir den. Og det kalles haggel. Hva vet du om motsatt kjønns klær? Veldig lite. Det motsatte kjønn for meg er damer. Damer bruker jo mange ting som menn ikke vanligvis pleier å bruke. Da tenker jeg primært på dametruser og BHer. Ellers så vet jeg ekstremt lite om tøy. Hva vet du om turister? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Turister er folk som drar på tur til andre land, hovedsaklig på ferie, hvor de bor på hotell og drar rundt for å se på diverse ting som kan være interessante slik som slott eller slottsruiner og gjerne drar på shopping. Sånn i grove trekk. Hva vet du om batterier? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Aner ikke hvordan jeg skal formulere meg... så velger å la noen andre svare på den. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2018 Mener jeg husker at bateriet inneholder mengde med litium. (Rett meg gjerne hvis jeg husker feil.) Den har både en pluss og minus side, hvis de to sidene blir konektet i noe, da skapes det strøm. Hva vet du om generelt bleier? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Bleie er et hjelpemiddel som regel brukt av barn, men også noen voksne. En bleie er rett og slett stoff formet som en slags truse, som skal kunne holde inne bæsj og tiss. De kommer i forskjellige størrelser, former og fasonger. Hva vet du om trær? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2018 (endret) Trær ja, de puster ut oksigen som vi er avhengig av. Og de puster inne det vi puster ut, Co2 som det fint heter. Trær er en plante, som vekser opp i forsjellige størrelser. Og det er mange forsjelige typer også. Så fikk jeg jernteppe. Denne kan kansje være veldig vanskelig: Hva vet du om jernteppet, altså teppet som faller over tankene dine for å hindre deg i å huske? Bare hopp over denne hvis den blir for vanskelig. Endret 6. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Jernteppe er når man skal huske på noe, men glemmer fullstendig hva det er man prøver å si/gjøre. Hva vet du om Tv2? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2018 Der fikk jeg totalt jernteppe. At det er en "T", "V" og 2. Og at det går på tv. Hva vet du om ditt kjønnsorgan? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 At det et er en penis som jeg bruker til å tisse med, og den er et fint hjelpemiddel hvis jeg en gang i fremtiden har lyst på unger. Hva vet du om stål? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2018 Stål!! Stål er hardt, like hart som jernteppet som falt over meg nå. Hva vet du om glassfiber? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Glassfiber er et materiale laget av en blanding av glass og fiber (husker ikke hva spesifikt) som brukes til bl.a. skrog på båter for å gjøre dem lettere. Hva vet du om pølser? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 At det er kjøtt laget av masse dyreinnvoller og lignende. Pølser er godt og kommer i mange former. Dvs at man kan fks både koke, grille og steike. Spesielt på 17 mai selges det tonnevis med pølser over hele landet. Hva vet du om Danmark? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Danmark er et land på litt over 43 000 km^2. Der bor litt over 5,3 millioner innbyggere. Den høyeste toppen heter Møllehøj og er 179 meter, Europas laveste høyeste topp. Det har bare ett naboland, det er Tyskland i sør. Til vest for Danmark er det rett mot England, nord for Danmark ligger Skagerak med Norge på andre siden og til øst ligger Kattegat som deles med Sverige. På det smaleste er det under 2 mil mellom Danmark og Sverige. Hovedstad og største by heter København. Her bor det over 1 million mennesker. København har flere kjente turistattraksjoner som "det runde tårn" og "den lille havfrue". Københavns flyplass, Kastrup, er Nordens største når det kommer til antall reisende. Herfra kan man fly direkte til store deler av verden. Andre større byer rundt i landet er Aarhus, Aalborg, Vejle, Odense, og Randers. Danmark er verdenskjent for å være oppfinnere av Lego, og fabrikken ligger her. I Billund finner man legoland, en stor fornøyelsespark til ære for lego. Lengre nord i landet finner man Djurs og Fårup som også er populære fornøyelsesparker. Danmarks dronning henter Margrethe. Når man er 16 år i Danmark kan man kjøpe alkohol opp til 16,5%. Aldersgrensen på resten er 18år. Rema 1000 har mange butikker i Danmark. Andre matkjeder er Netto, Spar, Lidl, Bilka og Superbrugsen. Det er god veistandard i Danmark. Den 360 kilometer lange turen mellom Hirtshals og Tyskegrensa går unna på under 3 timer om du holder fartsgrensa som stort sett er 130km/h. Nå gidder jeg ikke mer, men jeg er sikker på jeg kunne 10-dobla det der. Det går bare på hvor i detalj man går. Hva vet du om Strongman? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2018 Danmark er et land på litt over 43 000 km^2. Der bor litt over 5,3 millioner innbyggere. Den høyeste toppen heter Møllehøj og er 179 meter, Europas laveste høyeste topp. Det har bare ett naboland, det er Tyskland i sør. Til vest for Danmark er det rett mot England, nord for Danmark ligger Skagerak med Norge på andre siden og til øst ligger Kattegat som deles med Sverige. På det smaleste er det under 2 mil mellom Danmark og Sverige. Hovedstad og største by heter København. Her bor det over 1 million mennesker. København har flere kjente turistattraksjoner som "det runde tårn" og "den lille havfrue". Københavns flyplass, Kastrup, er Nordens største når det kommer til antall reisende. Herfra kan man fly direkte til store deler av verden. Andre større byer rundt i landet er Aarhus, Aalborg, Vejle, Odense, og Randers. Danmark er verdenskjent for å være oppfinnere av Lego, og fabrikken ligger her. I Billund finner man legoland, en stor fornøyelsespark til ære for lego. Lengre nord i landet finner man Djurs og Fårup som også er populære fornøyelsesparker. Danmarks dronning henter Margrethe. Når man er 16 år i Danmark kan man kjøpe alkohol opp til 16,5%. Aldersgrensen på resten er 18år. Rema 1000 har mange butikker i Danmark. Andre matkjeder er Netto, Spar, Lidl, Bilka og Superbrugsen. Det er god veistandard i Danmark. Den 360 kilometer lange turen mellom Hirtshals og Tyskegrensa går unna på under 3 timer om du holder fartsgrensa som stort sett er 130km/h. Nå gidder jeg ikke mer, men jeg er sikker på jeg kunne 10-dobla det der. Det går bare på hvor i detalj man går. Hva vet du om Strongman? Strongman!! Aldri hørt om. Hva vet du om tv-spill/konsollspill? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2018 Så stille det har blidt her da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå