Gå til innhold

Hva vet du om, leken..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke glem:

- Kriminaliteten øker

- Den blå regjeringen blir gjenvalgt

- #metoo skandalen rammer flere politiske partier og ungdomspartier.

- Rasismen og fremmedfrykten i landet øker

- Molde vinner Eliteserien i fotball 2014

- Rosenborg vinner Eliteserien i 2015, 2016 og 2017

- Norge regjerer under vinter-OL i Sør-Korea

- Cappelen saken

 

Hva vet du om romertiden?

Lenke til kommentar

 

 

Denne tråden her var moro folkens. Dumt hvis den faller langt på listen.

:)  Takk for at du syns denne leken var moro. Men, hva mener du med den siste setningen? :hmm:

 

 

Hvis folk slutter å kommentere, så blir tråden glemt.

 

Okei :wee:

 

Jeg fortsetter bare der jeg slapp sist.

 

Ikke glem:

- Kriminaliteten øker

- Den blå regjeringen blir gjenvalgt

- #metoo skandalen rammer flere politiske partier og ungdomspartier.

- Rasismen og fremmedfrykten i landet øker

- Molde vinner Eliteserien i fotball 2014

- Rosenborg vinner Eliteserien i 2015, 2016 og 2017

- Norge regjerer under vinter-OL i Sør-Korea

- Cappelen saken

 

Hva vet du om romertiden?

 

Ikke så mye jeg vet om romertiden da men.

 

 

Hva vet dere om brettspill?

Lenke til kommentar

Man er kjent for at fargen lilla er en blaning av blått og rødt. Men når det kommer til lys farge, da er blaningen noe helt annet.

 

Hva vet du om deg selv?

 

En kort variant av meg:

 

 

Jeg er en åpen og ærlig mann i 35 åra. Og liker å gå i jente klær. også har jeg enormt av fetisjer. Sliter enda med dysleksi, det er ikke så synelig lenger nå. Liker å skrive, tegne, male, spille spill og bygge.

 

 

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Kjøttkaker er en middagsrett. De er laget av kjøttfarse, som er blandet med krydder. De blir formet som en ball, før de stekes i panne. Tradisjonelt sett serveres de sammen med poteter, grønnsaker og brun saus. Mange bruker også syltetøy og flatbrød til.

 

Hva vet du om hvete?

Lenke til kommentar

Mars er en av 8 planeter i vårt solsystem, i galaksen Melkeveien. Den ligger som nummer 4 fra Solen. Gjennomsnittstemperaturen er på ca -60 C. Mars sin overflate er rød, dette er forårsaket av korrosjon. På grunn av den lave temperaturen, og at det ikke er funnet vann der, så finnes det ikke grobunn for vekst og liv der. Mennesker har planlagt å kolonisere planeten Mars i 2024 med prosjektet SpaceX, med Elon Musk som hovedarkitekt.

 

Hva vet du om Solen vår?

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Coca Cola er en leskedrikk som er produsert av det amerikanske selskapet Coca Cola Company. Det er et stort selskap som selger leskedrikk over hele verden. De har en rekke merkevarer, ikke bare Coca Cola, selv om den er mest kjent. Coca Cola ble først produsert på 1800-tallet noen gang, og den ble først brukt som medisin. Coca Cola logoen er kjent for de aller fleste, på grunn av at selskapet har gjort en solid jobb når det kommer til markedsføring. De har også laget flere populære reklamefilmer om sine produkter. Leskedrikken Coca Cola består av sukker, vann, koffein og diverse E-stoffer. Det er en sort, kullsyreholdig søt drikk som har en unaturlig men distinktiv smak. Den inneholder også en del syre. Man kan finne Coca Cola på plastflasker, glassflasker, bokser, brusautomater osv. Mange mener at man blir avhengig av Coca Cola, og den har fått en del skyld for det økte sukkerinntaket hos befolkningen i nyere tid. Som alternativ kan man kjøpe sukkerfri Coca Cola, enten Light eller Zero.

 

Hva vet du om Brunost?

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Brunosten er brun. Det er alt jeg vet.

 

Hva vet du om den kvinnelige kjønsoganet?

Ærlig talt hvis du vet så lite om emnet at du bare kan gjengi halve ordet jeg skrev, så kan du godt vente med å svare til det kommer et emne du kan litt bedre. Det er ikke om å gjøre å svare på alt, kvalitet slår i de fleste tilfeller kvantitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...