Scarvo Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Denne tråden her var moro folkens. Dumt hvis den faller langt på listen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2018 (endret) Denne tråden her var moro folkens. Dumt hvis den faller langt på listen. Takk for at du syns denne leken var moro. Men, hva mener du med den siste setningen? Endret 28. februar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2018 Ikke glem: - Kriminaliteten øker - Den blå regjeringen blir gjenvalgt - #metoo skandalen rammer flere politiske partier og ungdomspartier. - Rasismen og fremmedfrykten i landet øker - Molde vinner Eliteserien i fotball 2014 - Rosenborg vinner Eliteserien i 2015, 2016 og 2017 - Norge regjerer under vinter-OL i Sør-Korea - Cappelen saken Hva vet du om romertiden? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Denne tråden her var moro folkens. Dumt hvis den faller langt på listen. Takk for at du syns denne leken var moro. Men, hva mener du med den siste setningen? Hvis folk slutter å kommentere, så blir tråden glemt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2018 Denne tråden her var moro folkens. Dumt hvis den faller langt på listen. Takk for at du syns denne leken var moro. Men, hva mener du med den siste setningen? Hvis folk slutter å kommentere, så blir tråden glemt. Okei Jeg fortsetter bare der jeg slapp sist. Ikke glem: - Kriminaliteten øker - Den blå regjeringen blir gjenvalgt - #metoo skandalen rammer flere politiske partier og ungdomspartier. - Rasismen og fremmedfrykten i landet øker - Molde vinner Eliteserien i fotball 2014 - Rosenborg vinner Eliteserien i 2015, 2016 og 2017 - Norge regjerer under vinter-OL i Sør-Korea - Cappelen saken Hva vet du om romertiden? Ikke så mye jeg vet om romertiden da men. Hva vet dere om brettspill? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Brettspill er et spill som spilles på et brett naturligvis. Eksempeler på klassikere er monopol, ludo og stigespill. Terninger er ofte forbundet med brettspill. Hva vet du om Bergen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2018 Null niks, ingen ting. Hva vet du om WarCraft verden? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Vet du ingenting om Bergen? Norges nest største by, ligger på vestlandet, mye regn, Erna Solberg er derfra osv osv. Vet ingenting om Warcraft werden da jeg ikke bruker å spille noe form for dataspill. Hva vet du om bensinstasjoner? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 Oja, det hadde jeg faktisk glemt at Bergen er nest største by. Det jeg vet om bensin stasjoner, det er der man fyller for det meste drivstoff, litt andre ting også sånn som reserve deler til bilder. Litt små snacks og rask mat. Hva vet du om tortur aperater/redskaper fra romertiden? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Vet ikke så mye om akkurat det. Ser for meg at det ble brukt pisker og nagler og slikt. Kanskje kniver, slågjenstander, tang, bur, lenker etc. Hva vet du om fargen lilla? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 (endret) Man er kjent for at fargen lilla er en blaning av blått og rødt. Men når det kommer til lys farge, da er blaningen noe helt annet. Hva vet du om deg selv? En kort variant av meg: Jeg er en åpen og ærlig mann i 35 åra. Og liker å gå i jente klær. også har jeg enormt av fetisjer. Sliter enda med dysleksi, det er ikke så synelig lenger nå. Liker å skrive, tegne, male, spille spill og bygge. Endret 2. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2018 (endret) Så stille det ble her da!! Man er ikke nødt til å lage den lange historien om deg selv da. Og den trenger ikke å være 100% korekt. Endret 3. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Er jo bare gått 1 dag da Darkseeds... Jeg vet mye om meg selv. Mann fra sørlandet, glad i å reise, liker å jobbe med kultur, fotballinteressert osv. Mer trenger dere vel ikke å vite Hva vet du om kjøttkaker? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Kjøttkaker er en middagsrett. De er laget av kjøttfarse, som er blandet med krydder. De blir formet som en ball, før de stekes i panne. Tradisjonelt sett serveres de sammen med poteter, grønnsaker og brun saus. Mange bruker også syltetøy og flatbrød til. Hva vet du om hvete? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Hvordan i alle dager skal jeg forklare det der da... Hvete... Noe man lager bakst med. En kornart? Huff denne var vanskelig gitt... hveteboller er godt. Hva vet du om planeten Mars? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 (endret) Mars er en av 8 planeter i vårt solsystem, i galaksen Melkeveien. Den ligger som nummer 4 fra Solen. Gjennomsnittstemperaturen er på ca -60 C. Mars sin overflate er rød, dette er forårsaket av korrosjon. På grunn av den lave temperaturen, og at det ikke er funnet vann der, så finnes det ikke grobunn for vekst og liv der. Mennesker har planlagt å kolonisere planeten Mars i 2024 med prosjektet SpaceX, med Elon Musk som hovedarkitekt. Hva vet du om Solen vår? Endret 4. mars 2018 av Pliscin Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Sola er den største stjerna i universet, og innehar en temperatur på mange tusen grader. Uten sola ville det ikke ha vært liv på jorda. Hva vet du om Coca Cola? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 (endret) Coca Cola er en leskedrikk som er produsert av det amerikanske selskapet Coca Cola Company. Det er et stort selskap som selger leskedrikk over hele verden. De har en rekke merkevarer, ikke bare Coca Cola, selv om den er mest kjent. Coca Cola ble først produsert på 1800-tallet noen gang, og den ble først brukt som medisin. Coca Cola logoen er kjent for de aller fleste, på grunn av at selskapet har gjort en solid jobb når det kommer til markedsføring. De har også laget flere populære reklamefilmer om sine produkter. Leskedrikken Coca Cola består av sukker, vann, koffein og diverse E-stoffer. Det er en sort, kullsyreholdig søt drikk som har en unaturlig men distinktiv smak. Den inneholder også en del syre. Man kan finne Coca Cola på plastflasker, glassflasker, bokser, brusautomater osv. Mange mener at man blir avhengig av Coca Cola, og den har fått en del skyld for det økte sukkerinntaket hos befolkningen i nyere tid. Som alternativ kan man kjøpe sukkerfri Coca Cola, enten Light eller Zero. Hva vet du om Brunost? Endret 5. mars 2018 av Pliscin Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 Brunosten er brun. Det er alt jeg vet. Hva vet du om den kvinnelige kjønsoganet? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Brunosten er brun. Det er alt jeg vet. Hva vet du om den kvinnelige kjønsoganet? Ærlig talt hvis du vet så lite om emnet at du bare kan gjengi halve ordet jeg skrev, så kan du godt vente med å svare til det kommer et emne du kan litt bedre. Det er ikke om å gjøre å svare på alt, kvalitet slår i de fleste tilfeller kvantitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå