Gå til innhold

Hva vet du om, leken..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hell i uhell?🙃 bra det var på badet da, slik at rugeforholdene var gode.

Ulcerøs kolitt er en betennelsessykdom som rammer tarmen. Det er en slags cyste tror jeg, som blir påvirket av mat man spiser, og som gir smerter. Den kan vel utvikle seg til kreft om det går for langt.

Hva vet du om skjelett?

Lenke til kommentar

Ca. null, så må bare prøve å tenke logisk. Man karrer ull for å rette ut fibrene og å gjøre den lettere å jobbe med, og så vever man dem sammen, slik at det blir sammenhengende. Og til slutt bruker man en rokk til å spinne ullfibrene til garn. Og garnet kan man bruke til å strikke med.

Hva vet du om TIX?

Lenke til kommentar

Musiker (rapper?) med noen ganske sære musikkvideoer. Tror han gjorde karriere av å lage russelåter før han forsøkte å slå gjennom som seriøs musikkartist. Tror han hadde noen låter sammen med Staysman. Nå holder han på med noe Eurovision-greier på NRK med englevinger. Går som regel med solbriller og pannebånd. Har et "punchable face" (gå på Google, søk og se på bilder.... så skjønner du kanskje hvorfor).  Virker å være en hyggelig kar i slutten av 20-åra eller noe slikt. 

Hva vet du om sengetøy?

Lenke til kommentar

De har nettopp begynt den vanskelige fasen med å tre ut av den trygge og bekymringsfrie barndomsfasen og inn til en mer selvstendig og selvutviklede voksen. I denne fasen trekker man seg ofte vekk fra "de teite voksne (les: foreldre)" - man lever i en boble, tett fulgt av en vennegjeng (som regel) - og skal møte emosjonelle utfordringer som spriker i alle retninger. Man har ofte en "veslevoksen" oppførsel, men barnet sitter fremdeles i. Kombinasjonen med dette og et ønske å om fremstå som voksen; gjør at man kan få stempel som fjortis. (Smått barnslig, veslevoksen og dramatisk.) Man pleier også utforske kropp på denne tiden, som ofte er et het tema i gjengen. Man er gjerne veldig usikker også under denne perioden. En god vennegjeng kan være støttene da. Starbucks, parka jakker og flate hvite sko med ankelsokker er kult. Det er ikke mor og far. 😜 Men Stian i 10 klasse er helt rå. (Han har lett-mc og røyker).

Hva er den mest unyttige kunnskapen du sitter på?

Lenke til kommentar

Tidsparadoks, er at man reiser i tiden og møter seg selv i døra. Eller at man tar livet av sin egen bestefar, hvem drepe egentlig han da? Eller dra såpass så langt tilbake i tiden at man får barn med sin egen mor, så viser det seg at det barnet er deg selv, da er man sin egen far. Man kan også dra tilbake i tiden og ta med deg yngre deg til fremtiden, hvis man fortsetter sånn så vil det bli mange av seg selv tilslutt. Eller at man reiser bare noen minutter tilbake i tid med en frekvensklokke (en tidsklokke som bare flytter på sinnet ditt), sånn at man får evnen til å se noen minutter frem i tiden, osv. Sånn her kan jeg fortsette i all evighet. :yes::yes:

Nei, hva vet jeg om kvantefysikken, @Kris85? Svært lite egentlig, jeg antar at det er noe som holder alle atomene på plass. Sånn at de ikke spriker fra hverandre. Jeg kan huske feil. 🙄🙄🤔

 

Hva vet du om mytologi?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

De er latviske, har 2 barn, kjører Caravelle. Bodde i et hus 50 meter unna, bor nå i et hus 20 meter unna. Vet hva de kjøpte for, og hvem som bodde der før. Han bygger alt mulig rart, så tror han jobber med noe yrkesfag, hun er lege. Veldig trivelige og ordentlige folk, som hilser og er blide.

Hva vet du om det huset du bor i nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...