litjkarn Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 prøvde det samme selv for stund siden, ble ikke no bra kjøling Lenke til kommentar
hamsterbom Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 prøvde det samme selv for stund siden, ble ikke no bra kjøling Kan du fortelle litt om problemene du møtte??? Dele erfaringer vettu ....så slipper kanskje jeg eller andre å gjøre de samme feilene. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) kosta meg totalt 20kr Kosta det ikke mer enn det? kjøle pasta er jo drit dyrt (synes jeg da) Ville dette går med min Chieftec 350w psu? se hva jeg har av deler i profilen min.. Edit: hvordan finner jeg ut om det blir for dårlig kjøling? Endret 8. februar 2004 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 vil det være mulig og gjøre det samme som han bare "surret" kobberrøret flere ganger rundt ribbene? og bygd et større psu kabinett? Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Tar jo litt plass, å la røret gå flere ganger rundt...men det er jo en ide.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå