Gå til innhold

Kattunge alene hjemme


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg fikk en liten kattunge på 11 uker onsdag sist uke (blir 12 uker på onsdag som kommer). Jeg går på skole hver dag, og har latt henne være alene hjemme to dager nå, ca 6 timer hver dag. Jeg er på skolen i 6 timer hver dag, og når jeg går blir hun urolig og mjauer veldig mye. Er det stygt av meg å la henne være alene hjemme i 6 timer hver dag? Når jeg kommer hjem til henne bruker jeg all tiden min på henne, og hun sover også hele natten med meg :)

Setter stor pris på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hørt at det hjelper å ha på TV eller radioen :)

Det der har jeg alltid lurt på. Hørte det først av en kamerat på barneskolen som hadde en enslig undulat, og lot radioen stå på. Men hvordan i alle dager kan det hjelpe? Hadde det vært en stasjon med undulater som leste opp nyhetene hadde jeg kanskje forstått det, men hvordan kan Rolige Favoritter hjelpe en undulat, katt eller hund med å føle seg mindre ensom? (For ikke å snakke om at katter ikke er flokkdyr, så de skal i teorien ikke føle seg ensomme så mye..)

Lenke til kommentar

 

Har hørt at det hjelper å ha på TV eller radioen :)

Det der har jeg alltid lurt på. Hørte det først av en kamerat på barneskolen som hadde en enslig undulat, og lot radioen stå på. Men hvordan i alle dager kan det hjelpe? Hadde det vært en stasjon med undulater som leste opp nyhetene hadde jeg kanskje forstått det, men hvordan kan Rolige Favoritter hjelpe en undulat, katt eller hund med å føle seg mindre ensom? (For ikke å snakke om at katter ikke er flokkdyr, så de skal i teorien ikke føle seg ensomme så mye..)

 

 

Jeg tror at det er mer det at det er noe lyd og ikke helt stille. Hunden min bjeffet mye av radio, men ble stille da jeg skrudde den av. Jeg tror det kan ha med å gjøre at jeg aldri hører på radio ellers. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Har hørt at det hjelper å ha på TV eller radioen :)

Det der har jeg alltid lurt på. Hørte det først av en kamerat på barneskolen som hadde en enslig undulat, og lot radioen stå på. Men hvordan i alle dager kan det hjelpe? Hadde det vært en stasjon med undulater som leste opp nyhetene hadde jeg kanskje forstått det, men hvordan kan Rolige Favoritter hjelpe en undulat, katt eller hund med å føle seg mindre ensom? (For ikke å snakke om at katter ikke er flokkdyr, så de skal i teorien ikke føle seg ensomme så mye..)

 

 

Jeg tror at det er mer det at det er noe lyd og ikke helt stille. Hunden min bjeffet mye av radio, men ble stille da jeg skrudde den av. Jeg tror det kan ha med å gjøre at jeg aldri hører på radio ellers. 

 

Ja, hvis du hører mye på Beethoven (trying to look classy here!) vil kanskje hunden forbinde det med deg slik at den blir roligere... Litt vanskeligere med nyhetene, men det er jo bare å sette en CD på repeat i så fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...