AfterGlow Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Bungie har presentert sitt nye veikart for spillet.Dette er endringene som kommer i Destiny fremover Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Sikkert interessant for de 13 som fremdeles spiller det. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Sikkert interessant for de 13 som fremdeles spiller det. var i en klan på 75 stykker. Var innom destiny smått her et par ganger. Ser ut som det ikke er noen aktive i klanen lenger. Bungie har ødelagt Destiny. Og jeg tror ikke de klare å fikse det igjen. 2 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 ja, aldri spilt enern men 2 var artig i starten, men ble veldig fort kjedelig... kjørte gjennom raidet to tre ganger, nightfall osv, pvp var jo bare mida multi toool teamshooot i pvp...mehh..de har mistet sitt momentum så uansett hvor bra det kan bli etterhvert så er det for sent. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 ja, aldri spilt enern men 2 var artig i starten, men ble veldig fort kjedelig... kjørte gjennom raidet to tre ganger, nightfall osv, pvp var jo bare mida multi toool teamshooot i pvp...mehh..de har mistet sitt momentum så uansett hvor bra det kan bli etterhvert så er det for sent. Du har gått glipp av noe stort da Destiny 2 er bare en blek skygge av det Destiny 1 var da det kom ut. Det var episk. men Bungie ødela det også etter kort tid med all den systematiske nerfingen de har gjort. Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 ja, aldri spilt enern men 2 var artig i starten, men ble veldig fort kjedelig... kjørte gjennom raidet to tre ganger, nightfall osv, pvp var jo bare mida multi toool teamshooot i pvp...mehh..de har mistet sitt momentum så uansett hvor bra det kan bli etterhvert så er det for sent. Du har gått glipp av noe stort da Destiny 2 er bare en blek skygge av det Destiny 1 var da det kom ut. Det var episk. men Bungie ødela det også etter kort tid med all den systematiske nerfingen de har gjort. Hvis du mener at D1 var episk da det kom ut så har vi forskjellige oppfatninger av hva D1 skulle være. D1 skuffet på omtrent alle forventingene, men over tid så ble det polert bedre og bedre. Kan ikke uttale meg om D1 i nyere tid da jeg ramlet av lasset etter House of Wolves men at D1 vanilla var episk er det stort sett bare du som mener Men du mente kanskje slik D1 fremstod da D2 kom ut? 1 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 ja, aldri spilt enern men 2 var artig i starten, men ble veldig fort kjedelig... kjørte gjennom raidet to tre ganger, nightfall osv, pvp var jo bare mida multi toool teamshooot i pvp...mehh..de har mistet sitt momentum så uansett hvor bra det kan bli etterhvert så er det for sent. Du har gått glipp av noe stort da Destiny 2 er bare en blek skygge av det Destiny 1 var da det kom ut. Det var episk. men Bungie ødela det også etter kort tid med all den systematiske nerfingen de har gjort. Hvis du mener at D1 var episk da det kom ut så har vi forskjellige oppfatninger av hva D1 skulle være. D1 skuffet på omtrent alle forventingene, men over tid så ble det polert bedre og bedre. Kan ikke uttale meg om D1 i nyere tid da jeg ramlet av lasset etter House of Wolves men at D1 vanilla var episk er det stort sett bare du som mener Men du mente kanskje slik D1 fremstod da D2 kom ut? D1 ER vel viden kjent blant spillere for at set først ble ordentlig bra i Taken King expansion, og Rise of Iron førte dette videre. Jeg skjønner faktisk ikke hvor ræva slappe de har vært med Curse of Osiris og hvor lite innhold det kom med den. Det er hjernedødt at en dlc Skal komme med innhold etterhvert som tiden går... 1 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 ja, aldri spilt enern men 2 var artig i starten, men ble veldig fort kjedelig... kjørte gjennom raidet to tre ganger, nightfall osv, pvp var jo bare mida multi toool teamshooot i pvp...mehh..de har mistet sitt momentum så uansett hvor bra det kan bli etterhvert så er det for sent. Du har gått glipp av noe stort da Destiny 2 er bare en blek skygge av det Destiny 1 var da det kom ut. Det var episk. men Bungie ødela det også etter kort tid med all den systematiske nerfingen de har gjort.Hvis du mener at D1 var episk da det kom ut så har vi forskjellige oppfatninger av hva D1 skulle være. D1 skuffet på omtrent alle forventingene, men over tid så ble det polert bedre og bedre. Kan ikke uttale meg om D1 i nyere tid da jeg ramlet av lasset etter House of Wolves men at D1 vanilla var episk er det stort sett bare du som mener Men du mente kanskje slik D1 fremstod da D2 kom ut? D1 ER vel viden kjent blant spillere for at set først ble ordentlig bra i Taken King expansion, og Rise of Iron førte dette videre. Jeg skjønner faktisk ikke hvor ræva slappe de har vært med Curse of Osiris og hvor lite innhold det kom med den. Det er hjernedødt at en dlc Skal komme med innhold etterhvert som tiden går... Nå kjenner jeg ikke til noe fra d1, men kan si meg enig at CoO var rimlig teit ... det er 1 public event på den nye øya... wtf? + for å gå gjennom story greine å levle fra 20-25 så gikk man gjennom samme mappet(infinite forest) 15 ganger?(små endringer på layout...) Forventet mye mer fra den updaten.. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Sikkert interessant for de 13 som fremdeles spiller det. hahahahah Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 dette er skjebnen til idioter som selger spill som med dlc lapper ved lanseringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå