Sexylubb1 Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) Kommer greit frem i saktefilm at karius aldri er borti kane på den første straffen. straffe nr2 kan vel diskuteres, men jeg mener at når forvarsspilleren kun ser på ballen så er det litt strengt å dømme på den, selv om han faktisk sparker i personen som har rukket å stille seg i veien. Merkelig påstand etter en dommer nettopp har gått gjennom hendelsen og påpeker klar kontakt i skulderen til Karius. Strengt å dømme når en kun ser på ball? Er du seriøs nå? Det er greit at du kan være litt gretten etter at laget ditt har tapt 2 poeng på overtid, men ærlig talt. Endret 5. februar 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Det er vel summen av mange snodige dommeravgjeringar, samt å miste 2 poeng på slutten av kampen. Eg står framles ved at Davies burde vore utvist i første omgang for ei sjuk takling på Arnold. Eg må tydeligvis vere heilt rar, for ingen andre nevner det. Heldigvis traff han ikkje (så godt), men faktorane er der, høg fart, strak fot, knotter. Folk har vore utvist for langt mindre i PL. Det blei for øvrig ikkje frispark engang. Arnold hadde en stygg tilbake - fekk gult. Eg skjønner også at en har lyst å fyre litt, men det blir vanskelig å blåse av for ny straffe pga spelarar er for tidlig inne i boksen, når straffa aldri blir blåst i utgangspunktet pga offside. Sånn sett kan vi droppe sjølve avgjørelsen om filming eller ikkje sidan den då skjedde etter at spelet var avslutta slik sett. Og siste straffa er heilt grei. Like grei som straffa en kunne fått når Alli handsa. No scora Salah like etter, men det er ikkje poenget i ressonementet her - det er snodig dømming. Takk for kampen. =) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 No er no Clattenburg mest en showman, men: https://www.101greatgoals.com/news/clattenburg-tottenham-liverpool-offside/ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Eg står framles ved at Davies burde vore utvist i første omgang for ei sjuk takling på Arnold. Eg må tydeligvis vere heilt rar, for ingen andre nevner det. Heldigvis traff han ikkje (så godt), men faktorane er der, høg fart, strak fot, knotter. Folk har vore utvist for langt mindre i PL. Det blei for øvrig ikkje frispark engang. Arnold hadde en stygg tilbake - fekk gult. Mener det ville vært strengt å gi rødt på taklinga til Davies, men definitivt et gult kort og klart frispark. Arnold sin er en god del verre, med høyere hastighet, høyere bein og mer "hevnaktig" som dommere har en tendens til å slå ned på. Den mener jeg kanskje burde vært rød, selv om han såvidt ikke treffer helt rent med knottene i leggen på Davies. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) Eg opplevde (såklart) Arnold si takling som litt hevnaktig ja, og definitivt gult kort. Fekk ikkje rødtkort-følelsen av det, men her må eg vere ærlig på at brillene kan spele meg eit puss. Fann for øvrig situasjonen på video: https://www.youtube.com/watch?v=wO5ie3Uir4A Edit: måtte grave meg langt inni sumoen for å få sett arnold si takling på nytt. Foten er høg umiddelbart ja, men syns den detter ned før treff. jaja. w/e Endret 5. februar 2018 av Whiteshit Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Jeg syns ikke taklingen til AA var såå stygg, i mine øyne prøvde han å ta ballen og hadde fokus på den. Jeg holder jo med rette laget så brillene er muligens på. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Davies sin fot er omtrent på bakken og det er litt mer en 50-50-duell, mens Arnold sin fot var høy og han kommer inn litt sent, men som du sier så nådde den heldigvis ikke helt frem. Så kampen med to Liverpool-supportere som mente det samme (litt av en opplevelse forresten), men det er jo hårfine situasjoner begge to Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Det så ut som han trakk seg litt da han så i sidesynet eller kjente hva som kom til å skje. Mulig igjen at brillene er på. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 når Kane bomma på straffa syns jeg det er rart og lage en så stor sak ut av det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende; flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt.I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet. Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå