Wollis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Bestilte en hel del varer for 48 timer siden (alle var riktignok på lager) fra både PSdata og mpx. Begge kolliene kom hjem på døren kl. 17.00 i ettermiddag. Synes det er helt rått at jeg allerede sitter med varene i hendene. Ros til både PS og mpx for RASK ekspedering! Wollis23 Spesifikasjonene vil du ikke høre om en gang. Stikkord er Voodoo 5. Endret 11. desember 2003 av Wollis Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Kjøpe dvd-brenner av PS igår morges og hentelappen er hos meg alt! Eneste jeg ikke liker er at PS skal ha 50 koner mer for hjem på døren enn komplett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 det er vel først og fremst takket være posten da men at psdata og mpx er meget bra er helt klart fikk kortet jeg bestilte hos hwb dagen etterpå Lenke til kommentar
Wollis Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Hihi:) Du har rett i at Posten skal ha sin velfortjente del av æren Synes det er verdt å merke seg når noen gjør noe på den "riktige" måten. Altfor mange som kun er opptatt av å rise og aldri å rose. Ok, takk til Posten også da Endret 11. desember 2003 av Wollis Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 det er vel først og fremst takket være posten da men at psdata og mpx er meget bra er helt klart fikk kortet jeg bestilte hos hwb dagen etterpå Det er jo ikke dårlig av PS å plukke og pakke sånn at den rekker utgående post den dagen da. Komplett pleier ikke å være så raske. Lenke til kommentar
Funkcikle Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 All ros til Ps-data, har bestilt fra dem 4 ganger i år,samtlige er blitt ekspedert ut fra dem samme dag. Mpx har jeg ikke testet ut enda, og komplett er som regel litt treg ja. Bestilte fra dem tirsdagskveld og pakken har ligget på plukklisten siden onsdag. Så den kommer da tidligst avgårde mandag siden det er blitt helg nå. Dårlige greier, blir vel mere Ps på meg da vi vel alle liker kjapp service når vi først handler. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Stikkord er Voodoo 5. jo vil hør! Lenke til kommentar
ikkenostress Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Er mer en enig.. disse to Butikkene er mega bra når det gjelder lev. og service.. blir jo nesten bortskjemt når man skal bestille fra andre.. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Bestilte en hel del varer for 48 timer siden (alle var riktignok på lager) fra både PSdata og mpx. Begge kolliene kom hjem på døren kl. 17.00 i ettermiddag. Synes det er helt rått at jeg allerede sitter med varene i hendene. Ros til både PS og mpx for RASK ekspedering! Wollis23 Spesifikasjonene vil du ikke høre om en gang. Stikkord er Voodoo 5. He he, good... og di har god service vis noe er galt også Jeg bestilte en 45GB ibm hdd hos dem for 2,5 år siden, den døde etter 1 år. Ja vel, sente den inn og fikk en 60 gb (ibm igjen ja) nå 1,5 år etter at jeg fikk 60en døde den sendte den inn og fikk en 80 gig IKKe imb denne gangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå