AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Hei, for 2 år siden røyket jeg og en kompis fyrstikker, av og til flere fyrstikker sammen for mer røyk. har dette noe effekt på meg nå 2 år etter? Anonymous poster hash: ee8a8...424 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 (endret) Du har nok bare ca 2 uker igjen og leve. Neida ved engangs surr har det nok lite effekt. Blir som og stå over et bål litt, med litt svovel snacks. Røyket du 20 pakker om dagen i 3 år, burde du kanskje ta en tur til legen. Endret 4. februar 2018 av DirekteDemokrati 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 vi gjorde det mer en en gang, men det var mellomrom mellom gangene, ikke sånn hver dag Anonymous poster hash: ee8a8...424 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Det er neppe sunt, men kroppen har en imponerende tendens til å være tilgivelig, og reparere seg selv, så lenge du gir den tid. Jeg tror du overlever. 2 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Du trakk det antageligvis ikke ned i lungene eller, bare inn i munn. Husker jeg røyket strå som guttunge. Var jo bare røyk i munn. Lever enda 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 Trakk det ned i lungene tror jeg :/ var sånn at jeg pustet kraftig inn ned i halsen Anonymous poster hash: ee8a8...424 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 fikk og i meg litt plastikk engang, men dette var og 2 år siden Anonymous poster hash: ee8a8...424 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 ville symptomene ha vist seg rask visst det var noe skade elns? er det ulogisk at symptomer hadde komt 2 år etterpå? har nå angst så det fører jo til rar pust / tung og vondt i brystet men tenker bare "tenk visst kjemikalene har sett seg fast i lungene og lager på lungekreft..." katastrofetenker veldig mye, men er det sånn at kjemikaler og slik ikke "lagrer" seg i lungene kroppen så lenge du ikke får ekstremt mye av det? Anonymous poster hash: ee8a8...424 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 tenker på at visst du røyker plastikk feks i 3 måneder i strekk hver dag. jeg gjorde dette bare en gang da og aldri mer Anonymous poster hash: ee8a8...424 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Ja lungene renser seg selv, så om du ikke har hatt problemer før så er nok det over. Og de har fjernet alt skit du fikk ned dit. Kan jo se røykere som har helt svarte lunger, så slutter de. Etter 10-15 år er de fine og rosa igjen Tror nok det sitter mer i hode enn kroppen. Kroppen har nok glemt det alt 2 Lenke til kommentar
Anonym20011 Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 ^ takk for svarene dine, trodde først du bare skulle lage mer frykt men du var til hjelp tusen takk! Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Skal du lage en tråd for hver ting du har røykt? 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Sokker er neste på lista over ting TS har røyket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Sokker er neste på lista over ting TS har røyket. Det forklarer fargen på tærne hans. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 unødvendig ^ Anonymous poster hash: ee8a8...424 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Du trakk det antageligvis ikke ned i lungene eller, bare inn i munn. Husker jeg røyket strå som guttunge. Var jo bare røyk i munn. Lever enda Da er du blant de heldige. Min venn som jeg røykte strå med som barn. falt om død her forleden, død som en stein! 2 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Forresten lurer jeg litt på hvordan noen kan røyke en fyrstikk, den er jo ikke et rør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå