Nico87 Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Er interessert i hva folk mener om cannabis og om legalisering til vanlig bruk, dvs at det selges som alkohol på polet. Personlig er jeg for legalisering og føler at folk bør ha et tryggere valg enn alkohol. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Det ligger allerede tråd om dette her inne Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 ...og der er flertallet for legalisering. Case closed Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 De fleste har vel innsett gjennom forskning og historie/erfaring at det beste er og legalisere det. Men vi har et tung grodd styre her til lands som gjør at slikt tar lang tid, og stigmatiseringen må fortsette unødvendig lenge. En av grunnene til at en mer direkte demokrati er veien og gå, så forandringer faktisk skjer før vi går av med pensjon. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Moderatormelding Vi har flere gode tråder om dette emnet. Jeg anbefaler at dere heller deltar her, så stenger jeg denne tråden.Send PM for spørsmål eller kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg