Gå til innhold

Kjøpe iPhone 8 eller X hvor er de billigst?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger iPhone pga. at jeg vil ha oppdatering av OS og sikkerhetspatcher i mer enn et halvt år (looking at you android) og jeg er ikke interessert i svindyre android telefoner hvor produsentene reklamerer med "stock android" men driter i å gi mer enn ett års oppdateringer likevel. :(

Så jeg lurer på hvem som har best tilbud på iPhone 8 eller X i Norge, eventuelt om det er noe å spare på å kjøpe på avbetaling med abonnement og hvem som da er billigst. Håper jeg gjorde meg forstått nå :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo kjøpe en Oneplus 5T som har Android 8 og som får Android 9, og deretter kjøpe enda en telefon som får de to neste oppdateringene - til samme pris som en iphone X koster :p

CDON er vel billigst på iPhone X for tiden. Mulig Power snart kjører 20% rabatt igjen snart om du har DNB. Mye å spare da.

Lenke til kommentar

Ok jeg har bestemt meg for iphone 8 eller 8+

Synes jo 5,2 tommer skjermen jeg har nå er for stor til å nå overalt med tommelen, så blir vel iphone 8. Da blir det ikke så lønnsomt det du foreslo med oneplus 5T heller.

Skal vente på DNB Mastercard tilbud. Har meldt meg på SMS varsel.

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Ok jeg har bestemt meg for iphone 8 eller 8+

Synes jo 5,2 tommer skjermen jeg har nå er for stor til å nå overalt med tommelen, så blir vel iphone 8. Da blir det ikke så lønnsomt det du foreslo med oneplus 5T heller.

Skal vente på DNB Mastercard tilbud. Har meldt meg på SMS varsel.

Du får ikke benyttet 20% tilbudet hos Power ved kjøp av iPhone. De kan kan kun kjøpes med abonnement, og da er det en mye lavere pris du får 20% av. Abonnementet får du ikke 20% på.

Power er ikke særlig interessert i fornøyde kunder, vet du vel?

Lenke til kommentar

Man får kjøpe en iphone per person og man får kjøpe uten abo :-) jeg spurte.

Men nå ble jeg litt mer interessert i Samsung S9 som sikkert kommer om et par uker. Hadde vært litt nyttig med DEX funksjonen, men da må jeg kjøpe ny PC skjerm uansett... ikke sikkert jeg gidder... Og jeg liker det "clear view stand" dekselet fra samsung, som sikkert kommer til s9 også, det finnes jo til s8.

Litt kjipt å kjøpe S8 nå og ikke få android 9... selv om s8 har alt jeg trenger... Jeg er mest ute etter gjennomførte funksjoner, det er vel samsung best på... har ikke sett sånn stand funksjon på noen andre deksel... er lei av skinndeksler som blir stygge, og med de evinnelige kredittkort lommene. Jeg bruker kortholder til kortene mine, vil ikke ha dem sammen med mobilen.

Hvis jeg får android 9 og den oppdateringen etter 9 så er jeg egentlig fornøyd... da kan jeg kjøpe ny mobil da.

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Billigste for en iPhone 8 - 64 GB er kr. 7390 hos CDON.  Hvis du vil ha en iPhone 8 plus m/256 GB selges den nå på Elkjøp og Power for kr. 9990. 

Bruk prisjakt.no så finner du som regel det du lurer på angående priser.

Endret av Øystein H
Lenke til kommentar

Takker :) har undersøkt custom ROMs og jeg blir ikke klok på det, virker ikke som det er noe for meg.

Nå fikk jeg siste sikkerhetsoppdatering i juni 2017, er det noen som har fått nyere?

Jeg blir vel rævkjørt av samsung atter en gang hvs jeg kjøper S8 nå, så virker som en mobil med Android One er tingen for meg. Selv om de er myyye mindre spennende enn samsung. :(

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...