Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Båtstø ved soloppgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Hei Helene, flott soloppgang, vell-eksponert og bra utsnitt med fint lys. God dokumentasjon på at sola stod opp lørdag den 4. Det var nok kanskje for at du lokket med både vaffel (med brunost kanskje?) og te. Herover i Calgary så vi ingenting til sola. I stedet var det grått og snøvær det mest av dagen, og rundt minus 20° Ha en fin søndag! Mvh, Jon 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 Hei Helene, flott soloppgang, vell-eksponert og bra utsnitt med fint lys. God dokumentasjon på at sola stod opp lørdag den 4. Det var nok kanskje for at du lokket med både vaffel (med brunost kanskje?) og te. Herover i Calgary så vi ingenting til sola. I stedet var det grått og snøvær det mest av dagen, og rundt minus 20° Ha en fin søndag! Mvh, Jon Hei Jon! Bor du i Cargary!? Jeg ser det er meldt -24 grader der i dag.På med pelslue da! Jeg kunne godt tenkt meg en tur til Canada, det er litt likt Norge, bare mye villere og større. Jeg hadde bare smør på vaffelen, hadde det litt travelt for å rekke soloppgangen..trodde jeg. Håper du får en strålende søndag! Her er det litt grått i dag og i natt kom det et lite melisdryss av snø. 0 grader.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 Vakkert Takk Torhild! Ha en finfin søndag! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Nice shot lady Hilsen Leif 1 Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Gikk du rundt i natt siden du ikke kom hjem før til frokost? Fint motiv som egentlig minner mer om en solnedgang enn soloppgang. Din exif tyder på at du har hatt godt med lys (mine, antagelser bare). Lyssettigen her gir i alle fall ei lun stemning. Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 Nice shot lady Hilsen Leif Thanks dear! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 Gikk du rundt i natt siden du ikke kom hjem før til frokost? Fint motiv som egentlig minner mer om en solnedgang enn soloppgang. Din exif tyder på at du har hatt godt med lys (mine, antagelser bare). Lyssettigen her gir i alle fall ei lun stemning. Mvh.Oddvar Jeg gikk rett fra senga og ut for å rekke soloppgangen....eller nesten da....kledde jo på meg og slengte smør på en vaffel først Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Nice shot lady Hilsen Leif Thanks dear! U r velcome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg