Dexterious Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Skjermkortet jeg har nå er den som var på når jeg kjøpte maskinen. Når jeg skulle spille fifa 2004 tidligere idag var det altfor mye hakking. Hvilken skjermkort skal jeg kjøpe? Helst en som er billig men likevel bra. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Skjermkortet jeg har nå er den som var på når jeg kjøpte maskinen.Når jeg skulle spille fifa 2004 tidligere idag var det altfor mye hakking. Hvilken skjermkort skal jeg kjøpe? Helst en som er billig men likevel bra. jeg fikk tips kjøp connect 3d radeon 9600xt 128 mb ddr ram til 1200 kr omlag og du fAr HL 2 ogsA nAr det kommer men det er et bra kjøp det er jeg enige med dem om du finner kortet på www.psdata.no Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Skjermkortet jeg har nå er den som var på når jeg kjøpte maskinen.Når jeg skulle spille fifa 2004 tidligere idag var det altfor mye hakking. Hvilken skjermkort skal jeg kjøpe? Helst en som er billig men likevel bra. jeg fikk tips kjøp connect 3d radeon 9600xt 128 mb ddr ram til 1200 kr omlag og du fAr HL 2 ogsA nAr det kommer men det er et bra kjøp det er jeg enige med dem om du finner kortet på www.psdata.no Ja, enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå