Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten vil ikke ha bilde av oss sammen på fb eller insta.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang nettet så er det hva en viser utad.

ok å fremstå som singel? Men, jeg legger aldri ut om oss fordi han ikke liker det.

Klart jeg tar hensyn til det.Anonymous poster hash: 26cab...5aa

Til syvende og sist, hvem bryr seg? Prøver du å imponere noen? Så lenge alt er fint mellom dere, er det en unyttig ting å tenke på.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til tross for at mange her mener annerledes enn deg og meg, så vil du nok også finne mange som er enige. Jeg syns ikke du skal tenke at du føler noe "feil" med å syns det er litt kjipt. Dra på ferie sammen og tagge bilder av han alene er ok, men sammen er liksom helt uaktuelt.. nei...

Lenke til kommentar

Tagger ikke legger ikke ut feriebilder heller. Jeg var med han en gang, men han ba meg ikke legge ut da han ikke ville at noen skulle vite at vi var der sammen.

Så ikke si jeg ikke tar hensyn.

Anonymous poster hash: 26cab...5aa

Flere her har hintet om at typen din kanskje ikke er hva man vil regne som trofast (for å si det diplomatisk). Mens andre mener han bare er opptatt av personvern.. Ut fra hva du har fortalt om at han har en tilstedeværelse på sosiale medier, og hvordan han bruker det. Synes jeg det siste virker mindre og mindre sannsynlig.. Det virker rett og slett som om han ikke vil at potensielle damer skal finne ut at han er i et forhold..

Men det er jo ingen her som kjenner deg heller, så..

Jeg husker godt en eks. som jeg la inn som kjæreste på FB etter en stund sammen, 3-6 måneder eller noe slikt. Hun ble dritt sur for at jeg hadde jente "venner" på facebook.. Så da sparket jeg henne som "venn".. Hun taklet åpenbart ikke FB.. :p

For alt vi vet, så kan det jo være du pynter litt på ting, for å sette deg selv i et bedre lys. Merkelig mange her tar det imidlertid for gitt. Så om jeg noensinne har sett en tråd her på diskusjon.no som illustrerer hvor dumt det er å spørre fremmende om råd i slike saker, så må det vel være denne..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tagger ikke legger ikke ut feriebilder heller. Jeg var med han en gang, men han ba meg ikke legge ut da han ikke ville at noen skulle vite at vi var der sammen.

Ok, greit.

Forutsatt at det du nevner er riktig, så har dere begge dårlig tillit til hverandre. Virker også som at vedkommende ser etter andre jenter og at du er bekymret pga dette.

Konklusjon: Ta en alvorsprat? Dump gutten?

Gabri3l har rett, det er ikke en spesielt god ide å spørre på et forum når vi hverken kjenner deg eller partner. Du får bare ta en avgjørelse på om du vil beholde personen eller ei.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg blir mer og mer bekymret for om det første svaret mitt var feil. Kanskje du er en nummer to for ham, og at han ser etter en nummer en.

Endret av Emancipate
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han kan legge ut mye, men ikke om oss.

Tok nesten 1 år før han kommemterte meg mens andre damer kommenterer han med en gang.

I utgangspunktet ville han nok ikke være venn med meg på fb. Ser jo det på insta ikke lagt meg til der.

Er det bare jeg som er stolt av kjæresten min?

Lenke til kommentar

Han er på jakt etter noe bedre, og vil ikke at potensielle jenter skal se at han er i forhold.

Jeg har flere venner som gjør akkurat det samme. Nekter å ha status på Facebook eller legge ut bilde av de på insta/face.

Felles for begge er at de er utro, får oppmerksomhet på insta da jenter tror de er single.

De er kun sammen med jenta fordi det er trygt, og søker spenning ved å få oppmerksomhet fra andre jenter i mellomtiden.

Dette ville de ikke fått i like stor grad om jentene så han var i forhold. Når de er sammen med dama er de verdens største englebarn og behandler hun som en prinsesse. Spill for galleriet.

Har opplevd det samme selv med eks kjæresten. Hun ville plutselig ikke at noen skulle se vi var i forhold. Hun flørtet med masse gutter og var til slutt utro.

Jeg ville dumpet han og beholdt selvrespekten.

Synes du ikke selv det er rart at han kommenterer andre jenter med engang og aldri nevner deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så den dagen dere får barn, og du i likhet med alle andre, vil vise det stakkars barnet på Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat og gud vet hvilke sosiale medier - og din fornuftige kjæreste ber om at barnet kanskje ikke blir så eksponert, så antar jeg at du lager en tråd om det òg. Antagelig liker han ikke barnet dere får siden han ikke vil eksponere det for verden.

Dette kan like mye handle om en fyr som ikke vil la private bilder ligge å flyte åpent på nett, som en fyr som er utro eller holder mulighetene åpne. At han viser sitt musikalske talent på nettet er noe helt annet, da det er i det offentlige rom man gjerne gjør dette.

Om forholdet skal stå og falle på at kjæresten din ikke vil la seg bli eksponert, så henger forholdet allerede i en tynn tråd.

Lenke til kommentar

Ahh fy faen, pågår denne tråden enda? Jeg trodde trådstarter hadde innsett at det hele er tøv og fjaseri.

Jeg spør her jeg har ikke forlangt noe av han.

Ser at det jeg mener er bak mål, så legger den saken død.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...