Morromann Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Høres ut som en fornuftig kjæreste som vet litt om nettvett og eksponering av seg selv på offentlige nettsteder. Fordi som ikke visste det; ved å registrere seg på FB sier du fra deg retten til å eie dine private bilder som du legger ut. De tiøhører da Facebook og de har lov å gjøre hva man vil med dem. Hva er galt med et privat offline fotoalbum som ikke ligger der åpent for en hel verden? 3 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Hva er det som er så farlig med å legge ut ferie bilde av oss sammen? Han legger meg ikke til på ig heller. Anonymous poster hash: 26cab...5aa Hva er det som er så farlig med å IKKE legge det ut på Facebook? Folk tok feriebilder før FB-tøyset kom også. Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Voks opp menneske, fins andre interesser enn fb og insta her i verden, selv om dette er altoppslukende for oppmerksomhetssyke småjenter. Det er nå damer i 60-åra som er ekstremt opptatt av å legge ut alt mulig om seg selv på FB også; har inntrykk at de er de aller verste. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Hvorfor skulle han nevnt det ellers? Er da ganske naturlig i de aller fleste forhold? For min del er det kun de aller færreste som får vite om kjæresten min fordi de spør. Vanligvis er det en eller annen måte hun blir nevnt, enten i en anektode eller når man forklarer noe der det er relevant. Man oppdager som regel ganske kjapt om noen er singel eller ikke. Hvis det er noen man tror er singel som viser seg å ha dame (etter lang tid) så virker det ofte litt rart. Hvis man er glad i kjæresten og den personen er en naturlig stor del av livet så er det rart om det ikke kommer opp av og til uten at folk spør. Og det finnes mennesker som har ett eget liv og en identitet ved siden av forholdet og blir ikke definert av hvem de er sammen med. Bare fordi du er sammen med noen betyr ikke at det er en av aspektene som MÅ komme til syne med en gang ellers er du en dårlig kjæreste eller ikke bryr deg mye. Enkelte er bare ikke into så mye kliss, plager det deg så mye så passer dere rett og slett ikke sammen. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2018 Ikke snakk om kliss, men det er da det naturligste i verden? Snakk om vi har vært sammen noen år, ikke mnd. Anonymous poster hash: 26cab...5aa Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Har du vanskelig for det? Hvor er det naturlig å drive og poste bilder på facebook? Siden andre slenger seg med, skal være trendy og med i alle sosiale sammenhenger er det plutselig naturlig å poste bilder overalt på nett? Trur du må begynne å vokse opp litt og heller bare godta at hans mening er hans mening. Respekter den eller finn en annen å leke med som har samme behovene som du. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2018 Hbor farlig er det med ett bilde så lenge han legger ut andre bilder av seg? Hadde han ikke gjort det skulle jeg skjønt det. Anonymous poster hash: 26cab...5aa Lenke til kommentar
SeattleSlew Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Jeg har ikke ett eneste feriebilde på facebook. Men her nytter det ikke å snakke til deg for dette vil du ikke ha inn. Du greier rett og slett ikke å forstå at ikke alle er som deg og brenner for facebook og oppdateringer. La oss heller anta det verst tenkelige: han bruker sosiale media til å legge an på andre damer og får dårlig napp hvis damene ser at dere er sammen. Evt: han er ikke stolt av å ha deg som kjæreste og gjemmer deg. ....Var det dèt du ville høre? 2 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Er han mye bortreist ? Mye mulig han da har kone og barn i Enebakk 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2018 Er borte ca 10 uker i året. Hvordan det? Anonymous poster hash: 26cab...5aa Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Når man først har tryneboka, så er det ikke alle som ønsker å legge ut alt om seg selv der inne.. Slik som jeg forstår typen din, så kan du være glad at i det heletatt har tryneboka.. Har flere venner og slektninger som har slettet seg og tatt avstand fra å være der, nettop fordi det er så mye press på å legge ut bilder og fjas fra diverse ting som skjer.. "Se på oss hvor bra vi har det bilder" Typen din er tydligvis ikke en slik fyr, og ønsker å være litt rolig og mer jordnær... Eller du kan være paranoid og tenke at han har flere damer på si og sier akkurat det samme til de som til deg... 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Er borte ca 10 uker i året. Hvordan det? Anonymous poster hash: 26cab...5aa Ingenting er umulig, er nesten bare fantasien som setter grenser på for hva folk er istand til å gjøre. En fyr som gikk på det som da het Høyskolen i fylket her jeg bor, var sammen med ikke mindre enn tre damer på hjemplassen sin, ca 90 minutter herfra. Det gikk strålende etter eget utsagn, helt til ei av de en vakker dag stod å styra med klesvasken, og fant den myteomspunnende kvitteringen når hun skulle vaske klær, som ikke burde vært der. Enden på visa var at han ble kastet ut 3 steder, og de 3 jentene - ja de ble bestevenninner... 1 Lenke til kommentar
Creepy Nabo Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) Jeg er selv av typen som ikke poster en dritt på facebook, og liker privatlivet mitt over gjennomsnittlig godt. Hater at alle skal ha tilgang på alt. Så jeg er helt enig med mange her. Men jeg synes ikke det er absurd av henne å lure på hva som er så galt med ett jævla bilde og vedkjenne at man er sammen. Noen damen setter pris på at mannen vil vise at han er sammen med akkurat henne, og er stolt over det, andre ikke. For noen er den bekreftelsen et stort turn on også. (Og nei, jeg snakker ikke om å dytte det opp i trynet på folk.) Har, for de som måtte lure, ikke noe info om mitt forhold heller der, men jeg er sær på det selv. Men seriøst, spør han rett ut. Endret 6. februar 2018 av HTMLGURL 2 Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Så dere hadde ikke reagert om kjæresten kommenterte alle andre, men aldri deg? Tror ikke han ville vi skulle bli venn der i utgangspunktet. Hadde jeg enda visst hvem disse folka er. Anonymous poster hash: 26cab...5aa Tror ikke det hadde brydd meg så mye gitt. Han kan heller kommentere meg ansikt til ansikt. Setter mer pris på det enn på Facebook. At han kommenterer andres bilder er vel mer naturlig da han ikke snakker med de hver dag. Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Hadde ikke brydd meg et sekund om noe sånt. Det er ikke så macho å ha bilde av dama på profilbildet sitt. Dersom han har et litt macho selvbilde på sosiale medier, er han kanskje redd for å fremstå som en liten fløtepus dersom dama plutselig titter frem på et profilbilde. Personlig ville jeg valgt å ikke ha bilde av dama på profilbildet mitt, men dersom det er åpenbart var viktig for henne ville jeg nok bare jatta med å gitt meg. SÅ viktig er det ikke. Men da får jeg fløtepus-tryne-bilde med en gang.... og i en kompis-gjeng ville det bli sett på som en svakhet. Kaller en spade for en spade nå. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Ikke snakk om profilbilde. Anonymous poster hash: 26cab...5aa 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 TS: Med mindre du har mistanke om noen luguber grunn til at han ikke vil bli sett sammen med deg på sosiale medier, hva er det som gjør at dette føles så vanskelig? Er det for å få bekreftet forholdet på noe vis? Er du usikker på ham? Har du snakket ordentlig med ham om dette og dine følelser? Det at han legger ut videoer der han spiller gitar er i mine øyne noe helt annet enn å legge ut bilder med andre mennesker. Det er selektivt. Jeg hadde blitt lei meg om kjæresten nektet å være på bilder med meg. Han trenger jo ikke å bli TAGGET selv om du legger ut et bilde av dere sammen på Facebook.Problemet er ikke nødvendigvis taggingen, men at bildet legges ut på Internett. 1 Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Jeg er sikker på at jeg kunne skrevet flere grunner på et balltre og svingt det mot OP uten at OP skjønner vinklingen. Du vil jo bare absolutt ikke skjønne hva folk skriver her. Hvorfor er det så livsviktig for deg at han har bilde av deg på sin facebook? Du har skrevet at han drar rundt og opptrer litt og sånt. Kan være at han tenker mye på copyrights, rettigheter for andre i bildene og sånt. Jeg vil si det at du er en meget egoistisk person som kun ser din side og hva du vil uansett hva andre sier. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2018 Jeg spør her jeg har ikke forlangt noe av han. Ser at det jeg mener er bak mål, så legger den saken død. Anonymous poster hash: 26cab...5aa Lenke til kommentar
Chobyn Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Tror ikke det hadde brydd meg så mye gitt. Han kan heller kommentere meg ansikt til ansikt. Setter mer pris på det enn på Facebook. At han kommenterer andres bilder er vel mer naturlig da han ikke snakker med de hver dag. Helt enig der. Virker litt sært å skulle sitte sammen i sofaen å like/kommentere hverandre sine bilder på sosiale medier framfor å faktisk snakke sammen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå