AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 La ut for litt siden da vi var på ferie. Ok sa han, men han vil absolutt ikke ha bilde av oss sammen. Tagge var ok. Han har mange videoer ute av seg selv når han spiller gitar. Anonymous poster hash: 26cab...5aa Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Hva lurer du på egentlig? Lenke til kommentar
Populært innlegg Emancipate Skrevet 4. februar 2018 Populært innlegg Del Skrevet 4. februar 2018 Du har fått deg en smart kjæreste. 16 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 Lurer på hvorfor det er så ille å ha bilde av oss to sammen? Hvorfor er han smart mener du? Anonymous poster hash: 26cab...5aa Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Eneste grunnen jeg kan tenke meg er av personvernhensyn. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 Han legger ut videoer fra you tube av seg selv. Anonymous poster hash: 26cab...5aa Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Han legger ut videoer fra you tube av seg selv. Anonymous poster hash: 26cab...5aa Er vel ikke helt det samme og vise frem sitt evt talent, og det og ha privat livet offentlig. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 Hva er det som er så farlig med å legge ut ferie bilde av oss sammen? Han legger meg ikke til på ig heller. Anonymous poster hash: 26cab...5aa Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Har han lagt ut bilde av seg selv alene? Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 4. februar 2018 Det betyr at han ikke er sikker på om du er kvinnen i hans liv. Ved å ikke ha bilder av dere sammen offentlig kan han holde interessen til eventuelle andre damer oppe, samt slipper masse mas med sletting når det blir slutt mellom dere. Anonymous poster hash: f28ee...e90 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg kremt Skrevet 4. februar 2018 Populært innlegg Del Skrevet 4. februar 2018 Voks opp menneske, fins andre interesser enn fb og insta her i verden, selv om dette er altoppslukende for oppmerksomhetssyke småjenter. 12 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Hvor lenge har dere vært sammen? Er forholdet ferskt er det ikke overraskende at han ikke vil ha bilder av deg på profilene sine enda. Er helt forståelig. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Jeg var sammen med en dame som brukte Facebook osv. Jeg nektet konsekvent å bli tatt bilde av, og de gangene vi tok bilder, så nekte jeg å la henne beholde disse. Jeg lar heller ingen andre ta bilder av meg, på fester eller slike ting. Folk har rett og slett ingen filter. De legger alt ut på forskjellige nettsider uten å spørre. 7 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Hva er det som er så farlig med å legge ut ferie bilde av oss sammen? Han legger meg ikke til på ig heller. Anonymous poster hash: 26cab...5aa Skal du kontrollere hans bilder? Hva er det som er så viktig med å legge ut DERES feriebildet til offentlig bruk? Har du tenkt over det? Hadde jeg vært med deg hadde jeg nok funnet deg svært irriterende. Uansett så har jeg som bildepolitikk at kjerringer ikke får ta bilder av meg eller beholde bilder de tar, før jeg vet at de har litt mer vett i skallen enn å legge disse på internett. Det tar ofte flere år med tillitsopbygging og å utdanne den kvinnelige partneren om nettvett og fornuftig bruk av bilder. Det er slett ikke alle som vil ha hele livet sitt på internett bare fordi DU vil det. Hvorfor vil DU det? Har du engang tenkt over det? Har du overhode vurdert konsekvensene av det? I tillegg virker det ikke bare som om du vil offentliggjøre og kontrollere dine egne bilder og ditt eget liv, men også livet til en annen person. Tenk litt mer over hva du egentlig ønsker å gjøre og hva det egentlig betyr. Du vil i praksis kontrollere hans bilder og hans offentliggjøring av bilder. Det er svært egoistisk og svært frekt. 8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 Hva er så farlig med å legge ut ett bilde da? Han. Jeg legger aldri ut bilder av andre uten å spørre. Vært sammen 3 år. Han er flink til å kommentere sine venner, men sjelden meg. Tok han 1 år i det heletatt å trykke liker. Jeg blir litt sår av det. Det har jeg aldri nevnt til han. Anonymous poster hash: 26cab...5aa Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 Ikke snakk om hans offentlig gjøring av bilder jeg kan heller ikke legge ut. Anonymous poster hash: 26cab...5aa Lenke til kommentar
Populært innlegg SeattleSlew Skrevet 4. februar 2018 Populært innlegg Del Skrevet 4. februar 2018 Facebook og instagram betyr virkelig ingenting i et forhold. Det du gjør nå er å SKAPE ett problem som ikke er der. La han være i fred å ikke mas mer om å legge ut bilder av dere sammen. Hvis du er avhengig av å ha bekreftelse på sosiale media for å ha ett bra forhold, dump han å finn deg en 17-åring som ikke prøver å bli den nye Kurt Nilsen og som kan trykke Like på alt du legger ut og lever og ånder for sosiale media. 10 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 Sosiale medier er for å bli. En kamerat av han som han ikke hadde sett på lenge spurte om han hadde fått seg kjæreste. Han sa ja, hvorav kameraten trudde det var ei venninne han har på face da kaneraten stadig fikk opp likes og kommentarer på henne fra min kjæreste. Han rettet det selvsagt opp, men jeg synes ikke det var koselig. Anonymous poster hash: 26cab...5aa Lenke til kommentar
SeattleSlew Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Sosiale media er kommet for å bli ja. Men det trenger ikke bety at alle har 100% oppdatert profil med måndtlige bilder forde. Hva facebook angår så må di da seg skikkelig i nakken dersom de ønsker å få med tweensa som brukere etterhvert. Tretterårsgrensa på fb gjør at ungene foretrekker snapchat, messenger og instagram fordi det er der alle vennene deres er. Facebook blir overflødig og dessuten er foreldrene deres der. Uansett. Du må ikke være så sjalu at du henger deg opp i hvem han trykker like til og ikke. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå