Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten vil ikke ha bilde av oss sammen på fb eller insta.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var sammen med en dame som brukte Facebook osv. Jeg nektet konsekvent å bli tatt bilde av, og de gangene vi tok bilder, så nekte jeg å la henne beholde disse.

Jeg lar heller ingen andre ta bilder av meg, på fester eller slike ting. Folk har rett og slett ingen filter. De legger alt ut på forskjellige nettsider uten å spørre.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Hva er det som er så farlig med å legge ut ferie bilde av oss sammen?

Han legger meg ikke til på ig heller.

Anonymous poster hash: 26cab...5aa

Skal du kontrollere hans bilder? Hva er det som er så viktig med å legge ut DERES feriebildet til offentlig bruk? Har du tenkt over det?

Hadde jeg vært med deg hadde jeg nok funnet deg svært irriterende. Uansett så har jeg som bildepolitikk at kjerringer ikke får ta bilder av meg eller beholde bilder de tar, før jeg vet at de har litt mer vett i skallen enn å legge disse på internett.

Det tar ofte flere år med tillitsopbygging og å utdanne den kvinnelige partneren om nettvett og fornuftig bruk av bilder. Det er slett ikke alle som vil ha hele livet sitt på internett bare fordi DU vil det. Hvorfor vil DU det? Har du engang tenkt over det? Har du overhode vurdert konsekvensene av det? I tillegg virker det ikke bare som om du vil offentliggjøre og kontrollere dine egne bilder og ditt eget liv, men også livet til en annen person.

Tenk litt mer over hva du egentlig ønsker å gjøre og hva det egentlig betyr. Du vil i praksis kontrollere hans bilder og hans offentliggjøring av bilder. Det er svært egoistisk og svært frekt.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Hva er så farlig med å legge ut ett bilde da?

Han. Jeg legger aldri ut bilder av andre uten å spørre.

Vært sammen 3 år.

Han er flink til å kommentere sine venner, men sjelden meg. Tok han 1 år i det heletatt å trykke liker.

Jeg blir litt sår av det. Det har jeg aldri nevnt til han.

Lenke til kommentar

Sosiale medier er for å bli.

En kamerat av han som han ikke hadde sett på lenge spurte om han hadde fått seg kjæreste.

Han sa ja, hvorav kameraten trudde det var ei venninne han har på face da kaneraten stadig fikk opp likes og kommentarer på henne fra min kjæreste.

Han rettet det selvsagt opp, men jeg synes ikke det var koselig.

Lenke til kommentar

Sosiale media er kommet for å bli ja. Men det trenger ikke bety at alle har 100% oppdatert profil med måndtlige bilder forde. Hva facebook angår så må di da seg skikkelig i nakken dersom de ønsker å få med tweensa som brukere etterhvert. Tretterårsgrensa på fb gjør at ungene foretrekker snapchat, messenger og instagram fordi det er der alle vennene deres er. Facebook blir overflødig og dessuten er foreldrene deres der.

Uansett. Du må ikke være så sjalu at du henger deg opp i hvem han trykker like til og ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...