Gå til innhold

På kort tid solgte Elon Musk 20.000 kommersielle flammekastere. Salgsargumentet: It’s fun


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sukk, da har altså TU klart å klemme ut tre artikler på tre dager bare fordi The Boring Company har solgt gassbrennere. I morgen forventer jeg en artikkel om hva fem tilfeldige personer på gata syns om "Elon Musks flammekaster", og på mandag håper jeg det kommer en samletest av "flammekastere" man kan få kjøpt på Biltema, Jula, osv.

 

Dagens artikkel var riktignok bittelitt interessant, siden den inneholder litt info/historie om faktiske flammekastere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sukk, da har altså TU klart å klemme ut tre artikler på tre dager bare fordi The Boring Company har solgt gassbrennere. I morgen forventer jeg en artikkel om hva fem tilfeldige personer på gata syns om "Elon Musks flammekaster", og på mandag håper jeg det kommer en samletest av "flammekastere" man kan få kjøpt på Biltema, Jula, osv.

 

Dagens artikkel var riktignok bittelitt interessant, siden den inneholder litt info/historie om faktiske flammekastere.

 

Musk er kun ute etter gratis reklame, og TU biter på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bare tullbal og markedsføring fra Musk sin side.  Enten det er flammekaster, bil sendt i bane rundt jorda eller bosetting på Mars. Men han trenger det jo.  Og antagelig mer i årene som kommer.

 

 

Allikevel  har Musks hjemland en alvorlig og  forferdelig historie med flammer, gjentatte ganger opp gjennom historien. Som oftest benyttet mot sivile.

Fra  brannbombingen av  den sivile byen Dresden ( Det virkelige Holocaust),  atombombingen av Hiroshima og Nagasaki, Koreakrigen:

https://midtifleisen.wordpress.com/2018/02/02/sanksjoner-eller-sanksjonering-av-drap/,  og Napalmbruken i Vietnam.

 

Musk hadde et navn . Nå er han i ferd med å ødelegge det med tullball.

Endret av Fri diskusjon og kunnskap
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Sukk, da har altså TU klart å klemme ut tre artikler på tre dager bare fordi The Boring Company har solgt gassbrennere. I morgen forventer jeg en artikkel om hva fem tilfeldige personer på gata syns om "Elon Musks flammekaster", og på mandag håper jeg det kommer en samletest av "flammekastere" man kan få kjøpt på Biltema, Jula, osv.

 

Dagens artikkel var riktignok bittelitt interessant, siden den inneholder litt info/historie om faktiske flammekastere.

Musk er kun ute etter gratis reklame, og TU biter på.

 

The butthurt is strong with this one.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Sukk, da har altså TU klart å klemme ut tre artikler på tre dager bare fordi The Boring Company har solgt gassbrennere. I morgen forventer jeg en artikkel om hva fem tilfeldige personer på gata syns om "Elon Musks flammekaster", og på mandag håper jeg det kommer en samletest av "flammekastere" man kan få kjøpt på Biltema, Jula, osv.

 

Dagens artikkel var riktignok bittelitt interessant, siden den inneholder litt info/historie om faktiske flammekastere.

Musk er kun ute etter gratis reklame, og TU biter på.

 

 

Helt klart derfor han lagde denne torchen, på grunn av TU.

 

Men for å være litt seriøse, det er jo åpenbart PR stunt det som skjer i boring. Både det og capsen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare tullbal og markedsføring fra Musk sin side.  Enten det er flammekaster, bil sendt i bane rundt jorda eller bosetting på Mars. Men han trenger det jo.  Og antagelig mer i årene som kommer.

 

 

Allikevel  har Musks hjemland en alvorlig og  forferdelig historie med flammer, gjentatte ganger opp gjennom historien. Som oftest benyttet mot sivile.

Fra  brannbombingen av  den sivile byen Dresden ( Det virkelige Holocaust),  atombombingen av Hiroshima og Nagasaki, Koreakrigen:

https://midtifleisen.wordpress.com/2018/02/02/sanksjoner-eller-sanksjonering-av-drap/,  og Napalmbruken i Vietnam.

 

Musk hadde et navn . Nå er han i ferd med å ødelegge det med tullball.

Musk har da fortsatt et navn, du utbasunerte det for verden tidligere i kveld.

 

Han kan PR, akkurat som Steve Jobs kunne PR.

Lenke til kommentar

 

Musk hadde et navn . Nå er han i ferd med å ødelegge det med tullball.

Å? Sier hvem? Noksagter som uansett hatet ham fra før?

 

 

Jeg har gitt kred til Tesla/Musk tidligere grunnet at de har åpnet opp øynene på verden, ved at de har vist at elektriske biler er mer enn Think.

Uten Tesla/Musk hadde det ikke kommet vanlige elbiler som vi har i dag. Hverken batteri-elektriske eller  Hydrogen-elektriske.

Noko for noko.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Bare tullbal og markedsføring fra Musk sin side.  Enten det er flammekaster, bil sendt i bane rundt jorda eller bosetting på Mars. Men han trenger det jo.  Og antagelig mer i årene som kommer.

 

 

Allikevel  har Musks hjemland en alvorlig og  forferdelig historie med flammer, gjentatte ganger opp gjennom historien. Som oftest benyttet mot sivile.

Fra  brannbombingen av  den sivile byen Dresden ( Det virkelige Holocaust),  atombombingen av Hiroshima og Nagasaki, Koreakrigen:

https://midtifleisen.wordpress.com/2018/02/02/sanksjoner-eller-sanksjonering-av-drap/,  og Napalmbruken i Vietnam.

 

Musk hadde et navn . Nå er han i ferd med å ødelegge det med tullball.

Musk har da fortsatt et navn, du utbasunerte det for verden tidligere i kveld.

 

Han kan PR, akkurat som Steve Jobs kunne PR.

Jobs kunne markedsføring...

 

Musk kan ingeniørfag og teknologi. Eskapadene hans innenfor PR og markedsføring er en relativt broket historie, etter min mening. De er ikke sammenlignbare på akkurat dette området.

Lenke til kommentar

 

Jobs kunne markedsføring...

 

Musk kan ingeniørfag og teknologi. Eskapadene hans innenfor PR og markedsføring er en relativt broket historie, etter min mening. De er ikke sammenlignbare på akkurat dette området.

 

 

Poenget er at selskapene hans bruker lite til ingen penger på PR, men likevel får de mye oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

 

 

Jobs kunne markedsføring...

 

Musk kan ingeniørfag og teknologi. Eskapadene hans innenfor PR og markedsføring er en relativt broket historie, etter min mening. De er ikke sammenlignbare på akkurat dette området.

 

 

Poenget er at selskapene hans bruker lite til ingen penger på PR, men likevel får de mye oppmerksomhet.

 

 

Og ironisk nok er nylanseringene av bilene til et av selskapene til Musk svært like iPhone-lanseringene. Og køen utenfor butikkene da reservasjoner av Model 3 ble tilgjengelig var veldig lik en iPhone-kø (men med en vesentlig forskjell... iPhone-kundene gikk hjem med et produkt i hendene).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Bare tullbal og markedsføring fra Musk sin side.  Enten det er flammekaster, bil sendt i bane rundt jorda eller bosetting på Mars. Men han trenger det jo.  Og antagelig mer i årene som kommer.

 

 

Allikevel  har Musks hjemland en alvorlig og  forferdelig historie med flammer, gjentatte ganger opp gjennom historien. Som oftest benyttet mot sivile.

Fra  brannbombingen av  den sivile byen Dresden ( Det virkelige Holocaust),  atombombingen av Hiroshima og Nagasaki, Koreakrigen:

https://midtifleisen.wordpress.com/2018/02/02/sanksjoner-eller-sanksjonering-av-drap/,  og Napalmbruken i Vietnam.

 

Musk hadde et navn . Nå er han i ferd med å ødelegge det med tullball.

Musk har da fortsatt et navn, du utbasunerte det for verden tidligere i kveld.

 

Han kan PR, akkurat som Steve Jobs kunne PR.

Jobs kunne markedsføring...

 

Musk kan ingeniørfag og teknologi. Eskapadene hans innenfor PR og markedsføring er en relativt broket historie, etter min mening. De er ikke sammenlignbare på akkurat dette området.

 

Jeg gjør det uansett, begge selger produkter hvor hver eneste lansering fra konkurrentene stort sett starter med Tesla/iPhone/iPad konkurrent i media. Og måten folk flokker seg rundt produktene, slik det var med Tesla Semi og Roadster 2, det minner mer om et vekkelsesmøte, enn en produktlansering.

 

Det må jo bety at de er standarden i sine segmenter, hvis du kan noe som helst om markedsøkonomi og reklame.

 

Musk har også klart å lage et par bil modeller som alle elbiler blir målt opp med - uten å brukt en krone på markedsføring.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uten Tesla/Musk hadde det ikke kommet vanlige elbiler som vi har i dag. Hverken batteri-elektriske eller  Hydrogen-elektriske.

 

 

Tror du ikke hydrogenbilen ville hatt litt større sjanse uten Tesla? Ingen av de tradisjonelle bilfabrikantene hadde behøvd å lage noe annet enn små tullebiler med batteri hvis ikke Tesla hadde vist verden at det er mulig å lage noe bedre. De kunne fortsatt med bensin og diesel, og snakket masse om at hydrogen er framtida. For å si det på en annen måte, hvis Mirai var utbredt så ville ikke Think vært særlig salgbar. Med TMS, TMX, Mod 3, Audi -e-Tron, i-Pace m.fl så er det plutselig Mirai som ikke er salgbar. Ikke engang DU har kjøpt Mirai. Så populær er hydrogenbilen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...