ChopperRead Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Auba er så sykt kjapp at 1 millisesekund gjør at han er 2 meter offside plutselig. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Var nok en liten offside. Helt syyyyk er den jo ikke ? Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Var nok en liten offside. Helt syyyyk er den jo ikke Tuller du? 2 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Gleden av at Miki har 2 assist og Auba har 1 mål overdøver det faktum at målet til auba var offside. Who cares! Selvtillittsboost for dem begge! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Var nok en liten offside. Helt syyyyk er den jo ikke Tuller du? Det er jo 10 meter i alle fall 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Eh nei? En helt syk offside vil vi se ei grei glippe mellom spillerne. Bakbeinet til ene everton spillern henger. Har sett plenty med langt sykere dommerfeil enn denne? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 (endret) Hehe, er du helt seriøs barezell? Ganske sjeldent at så store offsider ikke blir sett. Men Auba og Miki ser veldig bra ut begge to. Sistnevnte mer livlig enn jeg har sett han på veldig lenge. Jobber til og med hjemover. Endret 3. februar 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Byttet inn Micky, Ramsey og Auba på fantasy. Hadde mine tvil å triple fra Arsenal, men dette er faan meg helt utenomjordisk godt resultat Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Xhaka over snittet gira? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Bombe at Mkhi plutselig er helt konge Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Ganske vilt at det bare er 4-0 faktisk... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Hehe, er du helt seriøs barezell? Ganske sjeldent at så store offsider ikke blir sett. Men Auba og Miki ser veldig bra ut begge to. Sistnevnte mer livlig enn jeg har sett han på veldig lenge. Jobber til og med hjemover. Er jo bare en liten støvel? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Jævli digg å se Miki gjøre litt defensivt arbeid også! Tror vi har gjort noen sinnsykt gode dealer i januar! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2018 Drømmedebut for Mangala. Direkte involvert i alle fire målene... 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Cech på tur igjen. Flaks det ikke ble mål i mot Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2018 Iwobi as. Søppel. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Få inn Laca for iwobi. 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2018 Der ja... Fy faen jeg er så jævlig lei av rævva andreomganger. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Står vi bare å ser på igjen. Sluttet å spille framover betyr mål i mot i Arsenal. Xhaka takk skal du faen meg ha. Dra på deg en langtidsskade er du snill.. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Totalt forventet etter hvordan 2. omgangen har utfoldet seg. Vi har skrudd av maskineriet og vil tydeligvis spille med roligere tempo og kontrollere inn. Skal den taktikken fungere må nødvendigvis forsvaret være ekstra skjerpet, og det har vært ufattelig mange småfeil nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå