Julz2991 Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Hei folkens! Kjenner jeg blir litt stresset når jeg ikke har Alt klart før jeg søker høyskole til sommeren så tenkte å få litt hjelp til å få klarhet. Jeg søker høyskole med 23/5 reglen til sommeren å vet hvordan dette fungerer men det jeg er usikker på er hvordan det fungere når man tar opp fag som privatist i slutten av mai? Rekker jeg å få karakteren min, levere den til VGS for å oppdatere vitnemål før eventuel vurdering til studiet? Mvh stresset blivende student Lenke til kommentar
circa Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Hei folkens! Kjenner jeg blir litt stresset når jeg ikke har Alt klart før jeg søker høyskole til sommeren så tenkte å få litt hjelp til å få klarhet. Jeg søker høyskole med 23/5 reglen til sommeren å vet hvordan dette fungerer men det jeg er usikker på er hvordan det fungere når man tar opp fag som privatist i slutten av mai? Rekker jeg å få karakteren min, levere den til VGS for å oppdatere vitnemål før eventuel vurdering til studiet? Mvh stresset blivende student https://www.samordnaopptak.no/info/tidsfrister/1-juli-ettersending.html Du kan ettersende karakterer frem til 1 juli. Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Det skal gå, men du må nok være veldig obs på tidsfrister. Det er ikke store marginer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå