annie Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Driver og lurer på hva jeg skal bestille for ADSL. Trenger fast IP eller IP adresse som 'aldri' forandrer seg. Trenger også god opplastningshastighet, og stabil linje. Direct Connect er hundre kroner billigere i måneden for sammenlignbar hastighet, om jeg går for 1mb linja. MEN, jeg har hørt svært lite om hvordan linjene til Direct Connect er. Spesielt ut av landet, og stabiliteten. Noen som kan hjelpe meg? Akkurat nå er det Bluecom og Direct Connect som er alternativene for meg. Og før dere begynner å anbefale andre, jeg HAR vurdert dem. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg kan anbefale de på det varmeste ! Har vært i møte med de tidligere, og jeg har også sett litt på sikkerhets-løsningen deres. Mitt inntrykk er at de tar dette seriøst, og at de har GOD erfaring med det de driver med. Jobber hovedsakelig mot bedriftsmarkedet, og nettopp der ligger en av fordelene med å være kunde hos DirectConnect. Bedriftene setter vesentlig høyere krav til ett slikt firma enn hva private gjør (stort sett), slik at det å være B2C kunde hos en B2B-bedrift er genialt ! Lykke til ! Lenke til kommentar
annie Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Takk skal du ha. Det gir svar på noe av spørsmålet mitt. Fast IP og 100 kroner rimeligere (privat) i måneden betyr litt. MEN, hvordan er linjene deres? Jobber mot utlandet, så det betyr mye. Mail, web, ftp og IM. Ikke noe gaming. Utfyllende svar på det? Om jeg har forstått korrekt, så har de hatt for høye priser på privat ADSL før, så det er nok lite brukt blant private enda... Derfor lite omtalt her. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Du har rett i at de ikke har så altfor mange privatkunder enda.... Noe jeg er sikker på at vil endre seg etterhvert som flere og flere er villige til å betale litt ekstra for å få kvalitet på tjenesten. Altfor mange er kun opptatt av pris på selve abbonementet, og ender opp med problemer slik som de på "TV2 hjelper deg" i går (NextGenTel ) Hva linjekvaliteten angår, så kan du lese denne artikkelen i forb. med at EUnet leverer IP VPN til alle Domstolene i Norge. Er det bra nok for de så.... Dette er vel det beste svaret jeg kan tilby. Håper det hjalp litt.... Lenke til kommentar
chma Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Altfor mange er kun opptatt av pris på selve abbonementet, og ender opp med problemer slik som de på "TV2 hjelper deg" i går (NextGenTel ) Nettopp derfor velger man ngt, stabilt, bra fart på sakene og prisen er og bra. Syns ngt for unødvendig mye pes for servicen, linja går jo sjelden ned uansett, og da bør man gå gjennom alt hos seg selv før man setter seg på telefonen. NGT kan rett og slett ikke sammenlignes med Telenor rett og slett fordi Telenor driver med mye annet og har penger til å drive et større support senter, noe NGT ikke har hatt råd til fra begynnelsen. Er over halvannet år siden jeg måtte ringe ngt(lynet slo ned og routern fikk kjørt seg...hadde glemmt å skaffe meg ups som kanskje hadde reddet det...) Lenke til kommentar
annie Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Greit nok. Jeg så også på NGT, men de bygger ikke ut her. Så det ble Direct Connect til slutt. Bluecom er bra, men fast IP fristet for mye til billigere pris... Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Direct Connect er datter selsakpet til catch og dere veit at catch har de mest stabile linjene når det gjelder dsl tenknologin og når det gleder i spill har dem helt rå ping ps men jeg syns at d u får best serivse på firstmile Endret 12. desember 2003 av RAPTORR Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 firstmile strekker seg meget langt for å gi tilbake meldinger til kunder. bare se hvor mange post'r de har her på hw. ikke mange andre som ville gå så langt for å ha lykkelige kunder ok litt skryt men, det er jo desember. catch skal også være helt konge har jeg hørt. MR_T Lenke til kommentar
Taita Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Har brukt dette selskapet siden begynnelsen av november og har ingenting å klage på. Og bor veldig langt fra Oslo(så langt som du kan komme,he,he), dersom du lurte på erfaringer fra andre steder.. Sjekka akkurat linja og den er på 1043 kbit/s. som er hva jeg har bestilt Lenke til kommentar
fredster Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg husker ikke HVOR i nord-norge disse gutta kommer fra, men jeg vet at de er veldig sterke i den delen av landet i tillegg til østlands-området. "Siste nytt" er at de nå har MANGE nye kunder som tidligere brukte Kvalito.... Har ikke peiling på hvorfor, men det er uansett hyggelig når det går bra for hardt arbeidende og ærlige folk (det er sikkert slike folk i Kvalito også, men jeg kjenner ikke de godt nok til å uttale meg om de) ! Lenke til kommentar
hoochiemama Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Direct Connect brukte ca. 3 uker på å lever til meg, linjen gir mer enn det jeg betaler for ifølge speedometeret på itavisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå