Gå til innhold

Problemer med Geforce FX 5950.... Dusør!


Just_blank26

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaha...? Det var interesant. Så det er en .ISO fil du laster ned da...?

Du laster ned en iso fil ja. Og brenner denne på en cd. Så booter du fra cdn, og operativsystemet starter. Ting går litt treigere osv, men du får et fullgodt os uten å innstalere noe som helst på harddisken. Altså kan du gå rett tilbake til xp bare ved å restarte.

Lenke til kommentar
Hmm. MyWar:
Kobl laptopen til monitoren og sjekk den da i samme oppløsning .

Men scrennshotet fra den stasjonære .

Jeg har skjekket screenshotet på laptopen (det er ikke laptopen det er noe galt med, det er den stasjonære) Screenshotet er i kjempebra kvalitet, ikke noe feil med bildet. Men hvis jeg kobler en skjerm til grafikkortet blir bildet kornete/grumsete/knotete. Men ikke mye. Man ser det ikke hvis jeg tar bilde med et digitalkamera.

Ikke sjekke det på laptopen , koble skjermkabelen fra skjermen inn i laptopen

og still den på samme oppløsning og frekvens som du prøver og kjøre fra den andre pc'n.

Lenke til kommentar

:angry: Nå sitter jeg hos en venn å skriver.

Jeg formaterte hardisken, og det etter at jeg hadde instalert windows igjen, var det samme problemet der. :angry: Og ikke nok med det. Jeg finner ikke online adsl cd en. så jeg for ikke internett...

Jaja, nå vet jeg hvertfall at det er en hardware feil. Sendte kortet tilbake idag.

Uansett, takk for alle de konstruktive forslagene :thumbup:

Lenke til kommentar
:angry: Nå sitter jeg hos en venn å skriver.

Jeg formaterte hardisken, og det etter at jeg hadde instalert windows igjen, var det samme problemet der. :angry: Og ikke nok med det. Jeg finner ikke online adsl cd en. så jeg for ikke internett...

Jaja, nå vet jeg hvertfall at det er en hardware feil. Sendte kortet tilbake idag.

Uansett, takk for alle de konstruktive forslagene :thumbup:

det er ikkenoe problem å få internett uten telenorcden.

 

velg lag ny tilkobling til internett og følg wizarden så slipper du den kjedelige softwaren fra telenor. gå ikke over bekken for vann;)

 

synd med kortet ditt btw. håper det ordner seg, vet akkurat hvor kjipt det er å ikke få nyinnkjøpt hardware som ikke fungerer 100%. feks da jeg fikk hercules 9700 pro med knekte vifteklips.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

høres mest ut som et monitor problem..har du magneter i nærheten av den? F.eks høytalere? Monitorer og skjermer ER IKKE venner.

 

Forøvrig, hvilket chipset har du? VIA? Nforce2?

 

om du har VIA chipset, hent ned VIA Hyperion 53 eller.no (husker ikke versjon).

 

samme gjelder for nForce2 baserte hovedkort (husker ikke nå adresser, www.google.com fixer den saken)

Lenke til kommentar

Hvilken type skjerm hadde denne karen da ?

 

Hadde du LCD så skulle du kanskje forsøkt å stille inn riktig skjermoppløsning. Min 19" viser akkurat slikt bilde du viste en url til dersom jeg ikke kjører i std. oppløsning 1280*1024

 

Men har du ikke LCD så kan det være det samme....

Lenke til kommentar

Niks, har ikke LCD skjerm. Hmm... håper nettsjappefolka kan tenke litt selv, glemte å skrive ordrenummer på retur esken. Skrev navn og problem. Men jeg håper ikke det er helt nulltoleranse hvis man glemmer å skrive ordrenm. :( Har nemlig gått over en uke siden jeg sendte det inn nå. *svelg*

Endret av Just_blank26
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...