Ursidae Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 tittelen sier egentlig alt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Du trenger ingenting, det er nok at bilen står i ditt navn. Du kan fylle ut salgsmelding på vegvesen.no på Min Side. Hvis ikke det er aktuelt trenger du kun å levere inn ferdig utfylt vognkort del 2. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 For å gjøre dette, må du ha delen 2 av vognkortet, som har PIN-koden man trenger. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 For å gjøre dette, må du ha delen 2 av vognkortet, som har PIN-koden man trenger. Heh? Må du vel ikke. Logger deg inn med bankid elns, finner dine kjøretøy, skriver inn fødselsnummer og telefonnummer til ny eier. 3 Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 bilen er solgt. trengte vist bare del2 av vognkortet, leverer det til biltilsynet på mandag.var lettere enn jeg trodde det skulle være =)takker for alle svar! Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 bilen er solgt. trengte vist bare del2 av vognkortet, leverer det til biltilsynet på mandag. var lettere enn jeg trodde det skulle være =) takker for alle svar! Jada, en kan gjøre det på gamlemåten og levere hos SVV/BT. Da må du ha del2. Tar du det via nettsiden slipper du å tenke på del2. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Hvis bilen er registrert med medeier, er eneste mulighet å levere del 2 hos svv. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Hvis bilen er registrert med medeier, er eneste mulighet å levere del 2 hos svv. Har de denne begrensningen ennå? De skulle jo fikse det problemet sist jeg snakket med de, det er vel halvannet år siden de sa det. Ser de har forenklet flere ting siden den gang, men jeg har ikke prøvd å selge bil med medeier på halvannet år, så... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Kanskje det er endret? Er 2 år siden jeg solgte bil med medeier, og da var del 2 av vognkortet eneste alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå