Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Måneskinn i Apalvika Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Et flott måneskinnsbilde med utmerket eksponering og utsnitt. Ja, frihet er verdifullt - selv om det bare er for 10 minutter om gangen. Mvh, Jon Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2018 Et flott måneskinnsbilde med utmerket eksponering og utsnitt. Ja, frihet er verdifullt - selv om det bare er for 10 minutter om gangen. Mvh, Jon Hei Jon, Ja disse små øyeblikkene er viktige for meg. Alle burde vel være flinkere til å ta små time-out'er i hverdagen. Det skal ikke så mye til for å lade opp igjen litt. Bare sitte litt i fjæresteinene før jeg drar hjem fra jobb kan være nok. Tusen takk for fin tilbakemelding og hyggelig kommentar! God helg! Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Håper du kke kom for sent på jobb. Fint komponert morgenbilde med månelys fra nydelige Alpha-vika. Ser at dere har fått himmelen over skyene tilbake. Håper det vil fortsette slik. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Flott vel komponert bilde. Flott motiv , ja da må det bli bra. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2018 Håper du kke kom for sent på jobb. Fint komponert morgenbilde med månelys fra nydelige Alpha-vika. Ser at dere har fått himmelen over skyene tilbake. Håper det vil fortsette slik. Mvh.Oddvar Nei, kom ikke for seint. Jeg kan slingre med en halv time Det er deilig og fint vintervær nå, jeg håper også det fortsetter slik. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2018 Flott vel komponert bilde. Flott motiv , ja da må det bli bra. Takk skal du ha Jarle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Et nydelig måneskinnsbilde , flott komponert og eksponert . Det er uvant å se månen med "solstråler" men det var tøft . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg