Atle Riska Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Slik ein måne osv .... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Ser ellers flot ud selvom det er leg i det ..fine farver og godt lys vh Suss Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Det ble flott! Ikke lett å se at du har satt sammen av flere bilder Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Dette blei riktig bra Atle. Månen er bra plassert og i dette tilfelle kan en vel si at den er blitt en del av de siste oppdaterte planer angående restaureringen av templet Parthenon. I 1984 så det ganske annerledes ut da templet hadde store stillasjer på alle kanter. Mvh, Jon Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 En korrigering til min kommentar. Det var nok et annet og noe mindre tempel som hadde stillasjer rundt på alle kanter. Mvh, Jon Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Ser at du har "hermet" etter meg. Resultatet er jo ikke å forakte - og omgivelsene er også veldig forskjellige fra mine. "Alle bildene"? Trodde dette besto av kun to bilder. Mvh Oddvar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Flott ble det ? Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 5. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2018 Tusen takk for hyggelige kommentarer, stemmer nok det Moerk er kun 2 bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg