Heisanhei Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Hei. Jeg har en tråd under "Hjelp til kjøp og salg av Pc" hvor jeg har fått veldig god hjelp. Nå etter å ha koblet alle komponentene har det oppstått et problem. Vifter og lys på hovedkort, cpu kjøler og gpu fungerer helt fint når jeg starter opp, men ingen utganger(Hdmi,Dvi,usb) fungerer. Ingen signal. Noen som vet hva dette skyldes? Skyldes det den manglende "hylsen" i 24pin kabelen til hovedkortet mon'tro?(se bilder under) Takk på forhånd Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Pin 20 er ikke i bruk. Derfor er den tom. Lenke til kommentar
Heisanhei Skrevet 2. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2018 Ahh! Det visste jeg ikke, takk da slipper jeg i det minste å sende psu tilbake Noen annen grunn til at qled lysa ikke lyser, samt at det ikke finnes signal? Lenke til kommentar
Heisanhei Skrevet 2. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2018 Her er forresten oppsettet mitt: Phanteks Eclipse P400EVGA SuperNOVA G2, 650W PSUSamsung 960 EVO 250gb M.2 SSDAsus GTX 1070Ti StrixCorsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz 16GBASUS ROG Strix Z370-E Gaming Hovedkort Intel Core i5-8600k Lenke til kommentar
Heisanhei Skrevet 2. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2018 Beklager folkens! Nybegynner som jeg er, var feilen bare at den ene RAM brikken ikke var helt på plass. Etter litt "maktbruk" ordnet alt seg 1 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Beklager folkens! Nybegynner som jeg er, var feilen bare at den ene RAM brikken ikke var helt på plass. Etter litt "maktbruk" ordnet alt seg We all been there, done that Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå