Rash Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hei alle sammen! Hva tror dere om prisene på disse kortene fram over? Jeg har hørt at det ventes å synke etter nyttår.. Jeg tenkte selv jeg skulle vente til Halflife 2 kom ut å så kjøpe det beste nåværende kortet der å da, uansett pris. Men kjekt å vite hva vi kan vente oss.. Merry x MAS Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ønsk deg litt mer ram til jul, og kjøp skjermkort senere hvis du bare skal ha nytt til HL2 Lenke til kommentar
Rash Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Ønsk deg litt mer ram til jul, og kjøp skjermkort senere hvis du bare skal ha nytt til HL2 herregud, trenger jo ikke mer ram enn det jeg har?!?!!? Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) prisene synker sikker etter nyttår.. hvis du venter til neste generasjon grafikkort kommer(feb-mars) blir jo disse kortene billig. ja..du har nok ram. april 30 var ikke det siste dato"en valve snakket om(hvis det kommer da) har mere tror på sommer/høst,før hl2 kommer... men tror du kan kjøre hl 2 med ditt kort,selv og det ikke støtter dx 9. Endret 12. desember 2003 av Traxco Lenke til kommentar
Rash Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 prisene synker sikker etter nyttår..hvis du venter til neste generasjon grafikkort kommer(feb-mars) blir jo disse kortene billig. ja..du har nok ram. april 30 var ikke det siste dato"en valve snakket om(hvis det kommer da) har mere tror på sommer/høst,før hl2 kommer... men tror du kan kjøre hl 2 med ditt kort,selv og det ikke støtter dx 9. Jeg gidder ikke engang å begynne å spekulere når hl2 kommer, vet bare at jeg gleder meg noe helt enormt..men det kommer når det kommer. Og NÅr det kommer skal jeg være klar med det beste 3dkortet, uansett pris. blir uaktuelt å ha ti4200 så lenge..tro meg! Vet du om noe sted jeg kan lese om neste generasjons kortene?? jeg har ikke hørt noen ting...ikke at jeg har lett..men snakker du da directx10? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Vet du om noe sted jeg kan lese om neste generasjons kortene?? jeg har ikke hørt noen ting...ikke at jeg har lett..men snakker du da directx10? Det finnes egentlig ikke så mye informasjon om desse kortene. Det aller meste du finner på nettet er ren spekulering. Vent og se... Forøvrig er PCI-Express snart aktuelt, og du skal nok se de hotteste kortene støtter dette også (spekulering). Og ja, det er snakk om DirectX 10. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) nei,vet heller ikke så mye om neste generasjon kort(forsatt dx 9) tror ikke dx 10 kommer får 2005... Rykter sier at R420 vil bruke GDDR3 minne fra Micron og operere på 1600 MHz og båndbredde på ca rundt 50.. gpu(bare gjetting nå) ca 600mhz-700mhz. Endret 12. desember 2003 av Traxco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå