Poor Leno Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 (endret) ... Og hvor ofte varierer eller bytter du bukse? Kan du bruke en bukse i en uke i strekk? Eller to? Eller må man bytte bukse hver dag? Jeg har bare to-tre bukser, varierer lite og går med samme bukse lenge. Er det ok, eller bør jeg skjerpe meg? Endret 2. februar 2018 av Poor Leno Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 (endret) Har 3, bruker stort sett bare to av de og bruker de 2-3 dager av gangen. Jeg syns jeg burde skjerpe meg og skaffe flere bukser, men blir ikke prioritert. Endret 2. februar 2018 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Jeg hadde 2 olabukser og 2 andre. Så handla min mor til meg og jeg har 4 andre og 3 olabukser, føler at jeg blir kvalt av alle buksene Jeg kan gå med samma buksa en stund, men passer på å vaske dem også. Det er jo ikke å gå i samma bukse som er "ekkelt" eller hva man skal si. Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 (endret) 2-3 dagers regelen her, har vel langt fler enn det jeg har bruk for. Kanskje 6-7, spør gjerne etter slikt i julegaver da det er hat og kjøpe selv Bedre det enn en duppedings som står i et skap Har noen finere bukser og men de er ikke i det vanlige sortimentet Endret 2. februar 2018 av DirekteDemokrati Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Har et par jeans som ikke er vaska på sikkert ett år nå. Totalt ligger vel antallet på 5-6, pluss en del joggebukser, turbukser og denslags som benyttes etter behov. Bytter bukse etter hvilken jeg føler for den dagen. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Kommer an på hva slags bukse det er. Jeans kan jeg bruke lenge i strekk. Har flest rådenim så vasker det ikke ofte. 1 Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) Jobbet en gang i tiden på Carlings, så har sikkert 25 bukser. Vasker jeans kanskje et par ganger i året. Etter studiene, fikk jeg jobb innen finans, og her er det kleskode, og vi får 2 dresser i året. Endret 5. februar 2018 av PanserJohan Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Jeg har 10 bukser (har noen fler som jeg ikke bruker lengre). Skifter bukse hver dag, men jeg vasker dem ikke ofte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå