steinjarle Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Danskene viser igjen at de vet hva de driver med.TEST: Jabra Elite 65t Lenke til kommentar
jornl Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Synes disse er fryktelig dyre. Om en vil prøve og teste, vil jeg anbefale X2T. Fåes for rundt 200 på eBay og fungerer helt fint. Har kommet en X3T, men har ikke fått testet den enda.... Lenke til kommentar
joppzter Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Synes disse er fryktelig dyre. Om en vil prøve og teste, vil jeg anbefale X2T. Fåes for rundt 200 på eBay og fungerer helt fint. Har kommet en X3T, men har ikke fått testet den enda.... Støtter denne. Har X2T selv og er overrasket over hvor mye du får prisen tatt i betrakting. Eneste jeg har å trekke på er at det er i overkant mye forsinkelse på lyden ifht å bruke til video. Kanskje TEK kunne ha testet X3T? Lenke til kommentar
Lars H. Jørgensen Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 «... å være høyt på radaren i segmentet ...? Du verden, her må svadageneratoren ha blitt anvendt. Dessuten, hva er forskjellen på kabelfrie og helt kabelfrie lydbefordrende øreplugger? Lenke til kommentar
Yopaz Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 «... å være høyt på radaren i segmentet ...? Du verden, her må svadageneratoren ha blitt anvendt. Dessuten, hva er forskjellen på kabelfrie og helt kabelfrie lydbefordrende øreplugger? Du kan godt prøve å være litt mindre konfronterende. Med kabelfrie menes alle ørepropper som ikke kobles til via hodetelefonutgang. Noen ørepropper har en kabel mellom høyre og venstre propp (ofte som en krage som kan hvile på skuldrene), mens disse har ingen ledninger og kan derfor skilles fra den andre typen ved å si at de er fullstendig kabelfrie. 1 Lenke til kommentar
Dal Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Ok, bare for å få det inn med teskje: Dette er samme proppene som Elite Sport, bare uten pulsmåler? Er de like i oppbygging også? Er det lettere å få Elite Sport til å sitte i ørene enn disse? Eller er det like knølete? Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Hva med å teste Jabees shield eller Beebud? Sistnevnte er også Bluetooth 5.0 propper. Lenke til kommentar
b.lind Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Er det noen som har erfaringer med disse? Er de noe å satse på? Lenke til kommentar
AlexOdegaard Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Er det noen som har erfaringer med disse? Er de noe å satse på? Jeg har et sett og er veldig fornøyd. Om du ikke liker lyden helt, kan du laste ned en Jabra app med equaliser som funker fjell! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå