TempO Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hei... Bestilte 9/12 Dvd brenner og canon A80 digicam fra komplett. Kameraet hadde de på lager, (skjekket sist igår). Brenneren skulle komme inn idag, som den oxo gjorde. Jippi lixom. Gleda meg jo som en unge for å få varene, slik at jeg faktisk skulle på leke med disse i julen Meeeen....istad skjekket jeg om jeg hadde fått no mail fra komplett da, men neeeida, varene var ikke sendt....skjekket lagerstatus på komponentene og kom frem til at Brenneren var på lager, men ikke Kameraet..!!????? Det er plutselig antatt å komme 17/12! Å da spør jeg meg selv: Legger de ikke av varene som jeg bestiller altså?så nå må jeg faktisk vente til 17/12 kanskje enda lenger med å få kameraet? Hva hvis plutselig brenneren blir utsolgt nå da mens jeg venter på at kameraet skal komme inn...er jo ikke sikkert det kommer inn den 17/12 engang... Dette blir jo en voldtsomt fin jul, heia komplett.... Lenke til kommentar
luresau Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Kan vel være at de hadde bestillt for få iforhold til hvor mange som hadde bestilinger inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå