ITtraktor Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Noen som har funnet noe nytt mønster på når det er billigst å fylle drivstoff? Forskjellene har blitt mindre, men det kan fortsatt virke som om enkelte dager er billigere enn andre, eller har det blitt helt tilfeldig? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Klarer dessverre ikke se noe mønster lengre. Her jeg bor har det ligget imellom 15,30 og 16,00 for bensin hver eneste dag denne uken. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Vet at KKK prøver å stabilisere det noe, var en artikkel om det et sted for noen dager siden, men gjennomsnittsprisen skulle visst fortsatt være lik. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Jeg var heldig og fikk 95 til 15,62 på Sirkel K i går. Tirsdag og i dag var prisen over 16. Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 1. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2018 (endret) Jeg synes det kan virke som om prisene nå har blitt jevnt høye gjennom hele uka. Dieselen koster stort sett rundt 15 kr, har ikke sett den under 14 kr i år. Har det vært noen avgiftsøkning jeg ikke har fått med meg? Oljeprisen har vel heller ikke gjort noe store sprang? Rett før nyttår variert diesel mellom 12-15 kr. Nå har vi endt opp med 14-15 kr hele uka. Forklaringen til Sirkel K høres for meg meget tynn ut. Her lukter det kun maksimering av profitt, men hva annet kan man egentlig forvente? Synd at de andre kjedene har slengt seg på. Hva er den laveste prisen folk har sett på Diesel på Østlandet i år? Endret 1. februar 2018 av ITtraktor Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 (endret) Har sett diesel et sted på 12,90-tallet, men husker ikke når. Tror det var en tirsdag tidlig i Januar. Nå sist fylte jeg for 13,06. Dette var på ST1. Dette var på tirsdag lunsjtid, men da hadde alle omkringliggende stasjoner priser på 15-tallet, så tror jeg fylte rett før ST1 også skulle øke prisen. For de andre stasjonene så jeg det billigst på mandag ettermiddag, på høye 13/lave 14-tallet. Men da mulig de var billigere tidligere på tirsdagen før jeg kjørte. Mange som fylte på den aktuelle ST1-stasjonen samtidig med meg på tirsdagen. Endret 1. februar 2018 av KalleKanin Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Stort sett litt rimeligere på Esso'n ved meg tidlig mandag morgen. Tror prisen gjerne settes ned på søndag ettermiddag, og settes opp igjen mandag formiddag. Men har vært mindre variasjoner nå enn for få uker siden. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Fylte diesel for 12,69 kr/l på Linderud i Oslo mandag ettermiddag. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 (endret) Mandag og Torsdager de skrur opp, virker det som. Så går det sakte men sikkert nedover igjen etter hver justeirng. Endret 3. februar 2018 av Merko. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Hele poenget med tråden er at de ikke gjør det lenger, Merko. 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Mandag og Torsdager de skrur opp, virker det som. Så går det sakte men sikkert nedover igjen etter hver justeirng. Slik var det før. For meg virker det som om tirsdag morgen er dagen å tømme i Bergen for tiden. Men det har ikke vart lenge nok til at jeg er sikker. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Hva er den laveste prisen folk har sett på Diesel på Østlandet i år? Ca. 12,- Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 (endret) Fylte sist 9 Januar (Tirsdag), 13ish for litern (diesel) Tror det var på kvelden (18ish) Endret 3. februar 2018 av Dubious Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Den dagen det er billigst for deg er den billigste dagen. Vet her i østfold har regelen vært tidlig mandag / sent søndag, dog man kan brått få dager der den er brått krone++ billigere på tirsdag midt på dagen. Har lagt merke til selvbetjeningstasjoner (kun pumper, ikke utsalgsted) har ofte 10øre billigere enn steder med utsalgsted. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Den dagen det er billigst for deg er den billigste dagen. Og hva vil din uendelige visdom fortelle oss neste gang? At man blir våt av å dusje? 4 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Fylte sist 9 Januar (Tirsdag), 13ish for litern (diesel) Tror det var på kvelden (18ish) Billigste den siste tiden var nå også sist tirsdag for min del. Fylte på Cirkle K tirsdag morgen for 12,98 (Fikk også direkte pumperabatt på 30 øre, pga EXTRA Club, noe som gjorde at pumpeprisen var 12,68. ) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Virker som om det veksler mellom mandag og tirsdag i Bergen iaf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå