flaters Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hei! Jeg vurderer å kjøpe et nytt lydkort, og lurer da på om jeg vil høre forskjell på mitt onboard lydkort til abit NF7-s hovedkort og sb audigy2 zs.Håper noen har noen synspunkter på dette. Lenke til kommentar
xico Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 spørs sikkert hva du skal bruke det til ;P Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg ville iallefall hørt forkskjell. Om du gjør det er en annen ting... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Kommer jo veldig an på hva du har av høyttalere/headphones da. Litt forskjell på et billig Trust headset til 150 spenn og Grado til 1500. Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hei. Hvis du bruker noen standard høytalerpakker til opp mot 500 kroner eller et par hodetelefoner til 100-200 kroner vil du vel ikke høre noen forskjell. Spiller du av via et vanlig Hi-Fi anlegg eller et par gode hodetelefoner vil du merke en del forskjell, særlig på støynivået. Skal du bare spille av MP3 eller ha lyden fra spill, er det neppe verdt pengene. Driver du med litt lydredigering eller lignende, kan det være greit å bytte. MVH Nettulf Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg ville iallefall hørt forkskjell. Om du gjør det er en annen ting... med ABX testing? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hei! Jeg vurderer å kjøpe et nytt lydkort, og lurer da på om jeg vil høre forskjell på mitt onboard lydkort til abit NF7-s hovedkort og sb audigy2 zs.Håper noen har noen synspunkter på dette. Skal du overføre signalene digitalt eller ikke? AtW Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Jeg ville iallefall hørt forkskjell. Om du gjør det er en annen ting... med ABX testing? Ja, hvorfor ikke? Endret 11. desember 2003 av moskus Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Noe som man veldig fort merker på mange billige lydkort/høyttalere/etc. er egenstøy/bakgrunns-støy. Hadde et høyttalersett hvor egenstøyen ga meg hodepine. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå