$k$ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 går det an å lage mouseover i ps? Kutte bildet opp og lage mouseover av en av delene? Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 mener du at ps skal lage koden for deg? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) ja, er litt n00b i ps så jeg vet heller ikke hvordan du lager en selection om til et nytt bilde..... Så jeg ma liksom da måle meg fram med pixler å det gidder jeg ikke.. Men ja ps lager koden sånn som den gjør når du kutter opp... Hvis ikke dette går an kan noen fortelle meg hvordan du får en selection til et nytt bilde? Tusen takk for svar!! Endret 11. desember 2003 av $k$ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 /me kan forklare; (den ir genererte koden er ikke noe å samle på...) Du har laget knappen din slik den skal være. Bruk selection tool til å markere området du vil ha med. (rundt knappen) Image > Crop... Nå har du bare knappen igjen. Lagre den først slik den skal være til vanlig. Deretter kan du endre den slik du vil den skal være med mouseover. Lagre denne. Legg til mouseover i koden din. Ellers kan du likegod bruke Edit>Copy merged. File>New. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 og mouseover-kode finner du på http://www.fundingsrud.net/tips/rollover.html Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) tuuusen takk for raskt svar!!!! Skikkelig god service her Først Enden etter 1 min.... Så PC etter 4 min..... Også Enden igjen .... Også igjen.... Endret 11. desember 2003 av $k$ Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det er sånn vi er bare (hakke no' liv ) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det er sånn vi er bare (hakke no' liv ) Snakk for deg selv. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Jo dere/du har et liv... Dere/du hjelper jo folk..... Tenk hvordan verden ville vært uten dere/deg... EDIT: skriveleif Endret 11. desember 2003 av $k$ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå