Harald Brombach (digi.no) Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Ebay dropper Paypal som primær betalingstjeneste Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Hmmm, spennende. Lurer på hvordan det blir med selgere som bare aksepterer Paypal. Lenke til kommentar
digimator Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Hmmm, spennende. Lurer på hvordan det blir med selgere som bare aksepterer Paypal. Det er jo bare å lesa artikkelen det: "Planene innebærer ikke at det ikke vil være mulig å betale med Paypal i Ebay også i framtiden, men tjenesten vil tilbys på lik linje med mange andre, framfor å framheves slik som i dag." 3 Lenke til kommentar
Øystein Jakobsen Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Spørs om ikke Alipay tar over alt det der snart... de har ganske mye fancy på gang! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Hmmm, spennende. Lurer på hvordan det blir med selgere som bare aksepterer Paypal. Det er jo bare å lesa artikkelen det: "Planene innebærer ikke at det ikke vil være mulig å betale med Paypal i Ebay også i framtiden, men tjenesten vil tilbys på lik linje med mange andre, framfor å framheves slik som i dag." Jeg leste artikkelen og det er ikke et svar. Jeg lurer på om selgere som bare aksepterer Paypal vil droppe Paypal eller akseptere begge to (vanskelig å forstå skjønner jeg ). Det er det som er spennende, om Paypal risikerer å bli drastisk mindre/populære. Lenke til kommentar
WhatEverIDo Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 (endret) Hmmm, spennende. Lurer på hvordan det blir med selgere som bare aksepterer Paypal.Det er jo bare å lesa artikkelen det:"Planene innebærer ikke at det ikke vil være mulig å betale med Paypal i Ebay også i framtiden, men tjenesten vil tilbys på lik linje med mange andre, framfor å framheves slik som i dag." Jeg leste artikkelen og det er ikke et svar. Jeg lurer på om selgere som bare aksepterer Paypal vil droppe Paypal eller akseptere begge to (vanskelig å forstå skjønner jeg ). Det er det som er spennende, om Paypal risikerer å bli drastisk mindre/populære. Så spørsmålet er vel om Ebay tillater selgere å velge hvilke betalingsløsninger som Adyen støtter; deriblant https://www.adyen.com/payment-methods/paypal Endret 2. februar 2018 av WhatEverIDo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå