AfterGlow Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Spillet forsinkes igjen, men vi har i det minste fått flere skjermbilder.Red Dead Redemption 2 utsettes Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Spillet er dead to me med mindre det kommer på pc. Jeg kjøpte ps3 for å spille RDR men jeg kjøper ikke noe svark stuepc (consol) igjen. 4 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Synd du går glipp av det, da. Jeg gleder meg, og spiller spill fordi de er moro, ikke pga grafikken. 6 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Spillet er dead to me med mindre det kommer på pc. Jeg kjøpte ps3 for å spille RDR men jeg kjøper ikke noe svark stuepc (consol) igjen. Da får du vente en god stund! Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Bra de ikke forhaster seg, og spillet ser meget bra ut på bildene. Spent på hvordan spillet vil være på en standard PS4, men med tanke på hvor imponerende GTAV var når det kom på PS3 så antar jeg dette også gir bakoversveis. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Bra de ikke forhaster seg, og spillet ser meget bra ut på bildene. Spent på hvordan spillet vil være på en standard PS4, men med tanke på hvor imponerende GTAV var når det kom på PS3 så antar jeg dette også gir bakoversveis. Problemene er at bildene ikke er fra noe annet enn cutscenes og dermed totalt uinteressant. Skulle hatt noe fra gameplay heller. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Gjør meg ingenting at det blir utsatt. Er så mye å spille at om det å vente betyr et enda bedre spill så kan dem utsette det så lenge dem trenger for min del. Bildene ser flotte ut og er forhåpentligvis spillmotoren i sving. Dette på en XboxOneX i HDR og så høy oppløsning som mulig. Blir nok en opplevelse uten sidestykke når det kommer til western spill. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Utsettelser betyr bare at de har driti seg massivt ut, ikke noe anna, men om dere vil fortsette å lure dere selv så må dere gjerne gjøre det. Men kommer det ikke til pc så er det uansett totalt uinteressant, blir vel en dårlig port av noe slag sikkert. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Utsettelser betyr bare at de har driti seg massivt ut, ikke noe anna, men om dere vil fortsette å lure dere selv så må dere gjerne gjøre det. Men kommer det ikke til pc så er det uansett totalt uinteressant, blir vel en dårlig port av noe slag sikkert. Rockstar Games har aldri skuffet. De har et budsjett 10x større enn en Hollywood film så jeg tar det med ro Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Utsettelser betyr bare at de har driti seg massivt ut, ikke noe anna, men om dere vil fortsette å lure dere selv så må dere gjerne gjøre det. Men kommer det ikke til pc så er det uansett totalt uinteressant, blir vel en dårlig port av noe slag sikkert. Rockstar Games har aldri skuffet. De har et budsjett 10x større enn en Hollywood film så jeg tar det med ro Host host Max Payne 3 host host. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Host host Max Payne 3 host host. Storyen var crap i forhold til forgjengeren og cutscenene var i overkant, men gunplayet til MP3 er fortsatt det beste på noe spill til nå. 1 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 uff ja max payne 3 storyen var utrolig svak i forhold til de 2 første. Lenke til kommentar
Lefthand Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Spillet er dead to me med mindre det kommer på pc. Jeg kjøpte ps3 for å spille RDR men jeg kjøper ikke noe svark stuepc (consol) igjen. Du er badass da.. kunne ønske jeg var like hardcore som deg 7 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Host host Max Payne 3 host host. Storyen var crap i forhold til forgjengeren og cutscenene var i overkant, men gunplayet til MP3 er fortsatt det beste på noe spill til nå. Max P 3 er en av de mest smertefulle spillene å spille mer enn en gang. Ikke bare har du enormt lange cut scenes mellom brettene du ikke kan skippe. Men i selve brettene blir du avbrutt konstant av cut scenes. Dette er et spill som ikke vil la seg spille i fred. Det er kjempe masete. Og mellom cut scenene driver spillet å bytter våpene dine. Jeg hadde det våpenet i hånda med vilje men spillet gir meg et annet et etter hver cut scene. Suger ut all glede av spillet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Spillet er dead to me med mindre det kommer på pc. Jeg kjøpte ps3 for å spille RDR men jeg kjøper ikke noe svark stuepc (consol) igjen. Du er badass da.. kunne ønske jeg var like hardcore som deg Det er enkelt å bli, du må først kjøpe en banan på kiwi, så må du kjøpe et skrapelodd på en bensinstasjon. Deretter må du starte GTA san Andreas på stream og la det kjøre i bakgrunnen i 200 timer. Og til slutt må du utfordre og vinne en prompe konkurranse mot en dverg flodhest. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Spillet er dead to me med mindre det kommer på pc. Jeg kjøpte ps3 for å spille RDR men jeg kjøper ikke noe svark stuepc (consol) igjen. Du er badass da.. kunne ønske jeg var like hardcore som deg hahahaa Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 (endret) Host host Max Payne 3 host host.Storyen var crap i forhold til forgjengeren og cutscenene var i overkant, men gunplayet til MP3 er fortsatt det beste på noe spill til nå.Max P 3 er en av de mest smertefulle spillene å spille mer enn en gang. Ikke bare har du enormt lange cut scenes mellom brettene du ikke kan skippe. Men i selve brettene blir du avbrutt konstant av cut scenes. Dette er et spill som ikke vil la seg spille i fred. Det er kjempe masete.Og mellom cut scenene driver spillet å bytter våpene dine. Jeg hadde det våpenet i hånda med vilje men spillet gir meg et annet et etter hver cut scene. Suger ut all glede av spillet. Har aldri vært borti at spillet "bytter våpen" mellom cutscenes og gameplay, faktisk bet jeg meg merke i at max beholdt våpenet jeg hadde ham utstyrt med gjennom cutscenene. Dette har jeg til og med kilder på: http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/5893-Max-Payne-3 Og du kan definitivt skippe cutscenes. Kanskje du spilte et annet spill? Endret 2. februar 2018 av Lilac1 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Ingen bombe akkurat, men eg har tid til å vente. Eg kjøpte PS4 i utgangspunktet for Bloodborne, så om det ikkje kjem til PC er eg klar uansett. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Rockstar Games har aldri skuffet. De har et budsjett 10x større enn en Hollywood film så jeg tar det med ro Dei har skuffa meg med handteringa deira av GTA Online. Spesielt på PC, der juksemakarar får herje fritt so lenge dei ikkje jukser til seg penger. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Ingen hast Jo lenger det tar, jo større er sjansen for at konsollen faller i pris i mellomtiden Timene jeg har tenkt til å kaste bort på dette forsvinner ikke uansett. Kan hende det blir en konsoll på 6-åringen i huset her til jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå