Gå til innhold

Trang til å fullføre kjipe spill

Anbefalte innlegg

Hører vel ikke helt hjemme her, da Kingdom Rush ikke er et kjipt spill. Det er et av de beste tower defense-spillene som er laget.

Ja, jeg er enig i at det må være et godt Tower Defense spill, men jeg tror jeg er inne på noe med tanke på hva DKC er ute etter å dele likevel; spillet er jo så kjipt for meg at jeg har valgt å ikke spille det mer selv om jeg har en slags trang til å fullføre det likevel. SPill kan være kjipe for noen og være kjekk for andre - enig?

Joda - bra eller kjipt er jo subjektivt så for trådens del kan ingen andre enn deg si om det er galt eller rett :) 

Jeg er bare en stor fan av Tower Defense-sjangeren og Kingdom Rush er på topp 3 av mine favoritter i sjangeren, så jeg følte bare for å forsvare en av mine favoritter ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hører vel ikke helt hjemme her, da Kingdom Rush ikke er et kjipt spill. Det er et av de beste tower defense-spillene som er laget.

Ja, jeg er enig i at det må være et godt Tower Defense spill, men jeg tror jeg er inne på noe med tanke på hva DKC er ute etter å dele likevel; spillet er jo så kjipt for meg at jeg har valgt å ikke spille det mer selv om jeg har en slags trang til å fullføre det likevel. SPill kan være kjipe for noen og være kjekk for andre - enig?

Joda - bra eller kjipt er jo subjektivt så for trådens del kan ingen andre enn deg si om det er galt eller rett :)

Jeg er bare en stor fan av Tower Defense-sjangeren og Kingdom Rush er på topp 3 av mine favoritter i sjangeren, så jeg følte bare for å forsvare en av mine favoritter ;)

Ja det kan vi være enig i.

Har du forresten spilt gjennom spillet?

Lenke til kommentar

Har du forresten spilt gjennom spillet?

Ja - ikke web-versjonen men spilt gjennom både ipad og pc (steam)-versjonen. (men kan ikke skryte på meg å ha klart max stjerner på alle banene).

Kult.

Jeg gjorde et forsøk på å få alle stjerner, og tror jeg fikk det, men så kom det flere baner, og da hadde jeg ikke tid til å spille det, samt var det da ikke var like kjekt, så jeg avsluttet kontoen for å rett og slett unngå å spille det selv om jeg hadde en vilje til å gjøre det helt ferdig. 

Det var kjekt så lenge det det varte - veldig avhengighetsskapende. Jeg merket det var viktig å kjøpe tillegget - da ble det litt enklere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...