Zork Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Hører vel ikke helt hjemme her, da Kingdom Rush ikke er et kjipt spill. Det er et av de beste tower defense-spillene som er laget. Ja, jeg er enig i at det må være et godt Tower Defense spill, men jeg tror jeg er inne på noe med tanke på hva DKC er ute etter å dele likevel; spillet er jo så kjipt for meg at jeg har valgt å ikke spille det mer selv om jeg har en slags trang til å fullføre det likevel. SPill kan være kjipe for noen og være kjekk for andre - enig? Joda - bra eller kjipt er jo subjektivt så for trådens del kan ingen andre enn deg si om det er galt eller rett Jeg er bare en stor fan av Tower Defense-sjangeren og Kingdom Rush er på topp 3 av mine favoritter i sjangeren, så jeg følte bare for å forsvare en av mine favoritter Lenke til kommentar
ITAT.no Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Hører vel ikke helt hjemme her, da Kingdom Rush ikke er et kjipt spill. Det er et av de beste tower defense-spillene som er laget. Ja, jeg er enig i at det må være et godt Tower Defense spill, men jeg tror jeg er inne på noe med tanke på hva DKC er ute etter å dele likevel; spillet er jo så kjipt for meg at jeg har valgt å ikke spille det mer selv om jeg har en slags trang til å fullføre det likevel. SPill kan være kjipe for noen og være kjekk for andre - enig? Joda - bra eller kjipt er jo subjektivt så for trådens del kan ingen andre enn deg si om det er galt eller rett Jeg er bare en stor fan av Tower Defense-sjangeren og Kingdom Rush er på topp 3 av mine favoritter i sjangeren, så jeg følte bare for å forsvare en av mine favoritter Ja det kan vi være enig i. Har du forresten spilt gjennom spillet? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Har du forresten spilt gjennom spillet? Ja - ikke web-versjonen men spilt gjennom både ipad og pc (steam)-versjonen. (men kan ikke skryte på meg å ha klart max stjerner på alle banene). Lenke til kommentar
ITAT.no Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Har du forresten spilt gjennom spillet? Ja - ikke web-versjonen men spilt gjennom både ipad og pc (steam)-versjonen. (men kan ikke skryte på meg å ha klart max stjerner på alle banene). Kult. Jeg gjorde et forsøk på å få alle stjerner, og tror jeg fikk det, men så kom det flere baner, og da hadde jeg ikke tid til å spille det, samt var det da ikke var like kjekt, så jeg avsluttet kontoen for å rett og slett unngå å spille det selv om jeg hadde en vilje til å gjøre det helt ferdig. Det var kjekt så lenge det det varte - veldig avhengighetsskapende. Jeg merket det var viktig å kjøpe tillegget - da ble det litt enklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå