Flames Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Heisann, Er det mulig å bruke en av Aquacomputers radiatorgriller til denne radiatoren ? Hvis radiatorgrillen ikke passer, må man modde grillen masse for at den skal passe ? Endret 11. desember 2003 av [email protected] Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Alt for å ikke kjøpe en AC radiator? BTW jeg veit ikke om den passer Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Skruehola i radiatoren skal verfall passe. Dei er plasert som hola i 120mm viftene. Størrelsen på skruane som følger med er eg mindre sikker på.. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Hehe, ja jeg hadde liksom ikke lyst på en ac-raddis.. Hvis skruehullene passer så burde det vel gå bra.. litt modding med dremeln så passer det vel? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg er ganske sikker på at den passer siden ac radis har viftene montert helt inntil hverandre og det ser ut som iovatek sin også har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå