AfterGlow Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Ny Kickstarter-mus har veldig spesielle egenskaper.Denne spillmusen har to innebygde joysticker – skal gjøre deg til superspiller Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Fullstendig uinteressant. Ikke bare virker ergonomien ganske dårlig, at den er på Kickstarter gjør meg også svært skeptisk. dette var også konsensus på den største Star Citizen-gruppen på Facebook, som ellers "burde" vært positiv til et produkt som dette. Jeg har støttet over 60 prosjekter på Kickstarter hittil, og ca 1/3 av dem, dvs 20 stk, har aldri levert varene, selv om de ble finansiert. Ofte er dette også de dyreste prosjektene, og de som skal levere fysiske produkter til kundene. Kickstarter vet om problemet, men bryr seg ikke. De følger ikke engang sine egne regler, og bare inkasserer sin prosentandel uten å følge noe opp. 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Jeg syns dette så revolusjonerende ut. Man får jo en naturlig kontroll på peak og strafing. Kombiner dette med en vanlig mus så er det vinner oppskrift spør du meg. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Så ut som en drittmus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Utfra hvordan videoen er klippet til, så er vel denne musa myntet på 12-14 åringer? Men den så litt interessant ut, hvis den ikke hadde hatt den vippebare "basen". Men jeg ser får meg at en ekstra joystick på sida, hadde fungert bedre i enkelte spill. Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Og hvordan skiller denne seg fra Logitech Cyberman? Lenke til kommentar
nems Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Ser meget ubehagelig ut å bruke.. for at den skal kunne fungere som en vanlig mus må den ha såpass motstand at man kan hvile hånden på den. På den andre siden, hvis den skal fungere som en joystick, må den ha lav motstand så man ikke blir sliten i håndledd/underarm etter en halvtime.. Virker lite gjennomtenkt kanskje. Tiden vil vise.. 1 Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Får senebetennelse bare av å se på den jo! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå